PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowa moda wśród pracodawców - poparte sukcesy... › Nowa moda wśród pracodawców - poparte sukcesy...
  • Data: 2003-12-12 08:52:15
    Temat: Nowa moda wśród pracodawców - poparte sukcesy...
    Od: "Kevaquel" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam pracy już od jakiegoś czasu, zauważyłem, że teraz, aby być sprzedawcą
    często trzeba przedstawiać "sukcesy zawodowe" na piśmie. Zastanawiam się, jak
    niby ma to wyglądać? Jeśli byłem dobrym sprzedawcą itd, rzadko kiedy coś
    takiego występuje. No nic, pracodawcy mogą robić co chcą, niedługo wymagane
    będą podpisy prezydenta lub kółka zbiznesowanych gospodyń wiejskich...