PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niemcy - IT - jak sie zaczepic, jak szukac

  • 1. Data: 2005-10-02 14:41:49
    Temat: Niemcy - IT - jak sie zaczepic, jak szukac
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    skonczylem informatyke na politechnice, mam ok. 4 lat dosc ciekawych
    doswiadczen

    chce wyjechac gdzies zagranice do pracy, myslalem o niemczech, ale nie znam
    niemieckiego

    czy jest szansa zaczepic sie w tym kraju bez znajomosci jezyka (angielski
    wystarczy?) i gdzie szukac ofert pracodawcow gotowych zatrudnic takie osoby?

  • 2. Data: 2005-10-03 13:08:17
    Temat: Re: Niemcy - IT - jak sie zaczepic, jak szukac
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    gostek <g...@w...pl> wrote:
    > czy jest szansa zaczepic sie w tym kraju bez znajomosci jezyka
    > (angielski wystarczy?) i gdzie szukac ofert pracodawcow gotowych
    > zatrudnic takie osoby?

    jeżeli masz komunikatywny angielski i dobrze znasz C++ to napisz do mnie
    na priv, mój pracodawca zatrudnia (w Anglii)

    B.