PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Nadebranie" urlopu wypoczynkowego

  • 1. Data: 2006-02-01 14:31:37
    Temat: "Nadebranie" urlopu wypoczynkowego
    Od: Voytek <w...@g...nllll>

    Witam,
    mam następujący problem. Po 7 latach pracy w jednej firmie, okazało się
    że wykorzystałem 9 dni urlopu więcej, niż mi przysługiwało. Nigdy nie
    nadbierałem urlopu, cała sytuacja wynikła z błędnego naliczania urlopu
    przez pracodawcę. W tym roku odjęto mi te 9 dni z bieżącego urlopu. Czy
    pracodawca miał do tego prawo?
    Pozdrawiam
    Voytek

  • 2. Data: 2006-02-01 16:07:55
    Temat: Re: "Nadebranie" urlopu wypoczynkowego
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Voytek" <w...@g...nllll> napisał w wiadomości
> [...]
    > nadbierałem urlopu, cała sytuacja wynikła z błędnego naliczania urlopu
    > przez pracodawcę. W tym roku odjęto mi te 9 dni z bieżącego urlopu.

    Nie miał. To co wykorzystałeś w danym roku to twoje ;)
    Inna sprawa jak potem wypada się w oczach pracodawcy...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-02-02 00:07:29
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> wrote in

    > Nie miał. To co wykorzystałeś w danym roku to twoje ;)
    > Inna sprawa jak potem wypada się w oczach pracodawcy...

    a jak by to wygladalo ze zle naliczonym wynagrodzeniem??
    wolno odbierac?? nie wolno?? jak sie przy tym wypada w oczach?

    adas;

  • 4. Data: 2006-02-12 11:03:43
    Od: "Agawka" <a...@p...onet.pl>

    > a jak by to wygladalo ze zle naliczonym wynagrodzeniem??
    > wolno odbierac?? nie wolno?? jak sie przy tym wypada w oczach?

    Witam.
    W moim przypadku gdy pracodawca wypłacił nam zdublowaną
    premie i przelewem i do ręki, gdy cała sprawa się wydała,
    (nigdy nie wiemy jaką premie mają inni pracownicy) poprostu zażądano od nas
    podpisania zgody na potrącenie z kolejej wyplaty.
    mozna nie podpisać ale to domyślnie równowazy się z tym że pracodawce
    zrezygnuje z nas..
    Pozdrawiam
    Agawka

  • 5. Data: 2006-03-28 17:21:21
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Po pierwsze sprawdz to: moze cos zle naliczyli, a wiec zbierz wszystki
    papiery tj. ostatnie swiadectwo szkolne + swiadectwo pracy i sam policz (jak
    masz jakies problemy to rzuc na grupe lub udaj sie do jakiegos znajomego
    kadrowca). Po drugie sprawdz z dzialem kadr wszystkie Twoje urlopy (piszesz
    ze dlugo pracujesz) moze kadrowa wyciela jakis blad. Po trzecie: zanim
    zaczniesz rozmawiac z szefem lub kadrowa przemysl strategie nieoskarzaj
    nikogo. Pomysl, to tez ludzie.
    Po czwarte: w kodeksie pracy jest okreslone miniumum dla pracodawcy i
    pracownika. Pogadaj z szefem, szef zawsze moze dac wiecej urlopu niz ci sie
    nalezy, kwestia jest tylko ustalenia tego w umowie. Dobrze pracuj rozmawiaj
    z szefem na pewno mozna wszystko sobie ulozyc ale powoli.