PracaGrupypl.praca.dyskusjeMozliwa rejestracja podczas trwania wypowiedzenia? › Mozliwa rejestracja podczas trwania wypowiedzenia?
  • Data: 2005-04-09 17:07:49
    Temat: Mozliwa rejestracja podczas trwania wypowiedzenia?
    Od: ceo <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i przepraszam jak było. Mam pytanie . Jestem podczas okresu
    wypowiedzenia. Szykuje mi sie dluzszy wyjazd na drugi koniec Polski
    wiec chcialbym sie dowiedziec czy juz w poniedziałek bede mógł pójsc do
    urzedu sie zarejestrowac oraz w jakim terminie mam to zrobic, czy
    mozna to zrobic dopiero po upływie okresu wypowiedzenia umowy o prace?
    Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam grupe.

    --
    ceo