PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moze nowa lodowka?

  • 1. Data: 2009-08-01 19:03:44
    Temat: Moze nowa lodowka?
    Od: "MIX-NET" <m...@o...pl>

    Mam stara lodowke. Ostatnio robilem pomiar i wyszlo, ze pobiera 3 kWh.
    Obecnie na rynku lodowki potrafia pobierac ok 0,5 kWh dziennie. Pytanie jest
    bardzo ogolne, ale moze ktos mial podobny dylemat. Czy oszczednosci pradu
    przy nowej lodowce beda tak duze, ze ta lodowka po np. 12 lub 24 miesiacach
    wyjdzie praktycznie za darmo? Wiem, wiem zalezy od kwoty lodowki, ceny pradu
    w moim domu itd. ale moze ktos przerabial juz ten temat? Ew. czy jest jakis
    nudzacy sie matematyk, zeby porobic stosowne wyliczenia? Jestem ciekawy jak
    to wyglada w praktyce?
    pozdrawiam
    MarkX

  • 2. Data: 2009-08-02 05:13:17
    Temat: Re: Moze nowa lodowka?
    Od: Andrzej <a...@m...com>

    Dnia Sat, 1 Aug 2009 21:03:44 +0200, MIX-NET napisał(a):

    > Mam stara lodowke. Ostatnio robilem pomiar i wyszlo, ze pobiera 3 kWh.
    > Obecnie na rynku lodowki potrafia pobierac ok 0,5 kWh dziennie. Pytanie jest

    Żeby było choć trochę o pracy, to masz pracę do wykonania: zrób pomiar
    jakiejś nowej lodówki i wtedy zacznij cokolwiek liczyć. Gwarantuje Ci, że
    na potrzeby marketingu Twoja stara lodówka też zużyje znacznie mniej prądu
    ;)

    Alf

  • 3. Data: 2009-08-02 17:49:28
    Od: "MIX-NET" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > na potrzeby marketingu Twoja stara lodówka też zużyje znacznie mniej prądu

    Sorry wiedzialem, ze zle podpialem ale zapomnialem o cancelu :)

    MarkX