PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mistrzostwo swiata, czyli pytania na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2002-03-04 07:43:33
    Temat: Mistrzostwo swiata, czyli pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Antek" <A...@i...com.pl>

    Witam!
    Ostatnio zagladam czesto na "konkurencyjne" forum Gazety poswiecone pracy.
    Od kilku dni wisi tam ciekawy watek o glupich pytaniach podczas rozmow
    kwalifikacyjnych, a w nim przyklady kilku pytan, np:

    "Jak zainwestowalby Pan pieniadze wiedzac, ze wszyscy czlonkowie Pana
    rodziny chrouja na
    nieleczalna chrobe ?"; albo "Co by Pani zrobiła, gdyby była pani mleczkiem?"
    :))

    Znacie moze inne podobne przyklady???

    Pozdrawiam
    Antek

  • 2. Data: 2002-03-04 10:40:56
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Antek" <A...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    > rodziny chrouja na
    > nieleczalna chrobe ?"; albo "Co by Pani zrobiła, gdyby była pani

    Może trochę nie na temat, bo przykład "interesującej" odpowiedzi (kolega z
    HR przepytywał kandydata, ja byłem jako ten "techniczny" z IT)

    fragment 1:
    - HR: Czym się Pan jeszcze zajmował?
    - K: Pracowałem wcześniej (tu nazwa firmy)
    - HR: A czy miał Pan jakieś dodatkowe zlecenia?
    - K: Tak, czasmi zdażyło mi się ciągnąć druta na WSP (dla
    niewtajemniczonych: chodziło o instalację okablowania strukturalnego)

    (tu z mojej strony silne starania aby się nie polać sokiem pomidorowym który
    właśnie piłem, kolega z HR wydać bardziej doświadczony bo mu prawie twarz
    nie drgnęła ;-))

    fragment 2:
    -HR: Zna Pan jakieś języki obce?
    -K: No angielski trochę
    -HR: W jakim stopniu?
    -K: Potrafię czytać dokumentację w tym języku
    -HR: Aha... a jakiś jeszcze inny język obcy Pan zna?
    -K: Niee.... znaczy tak... znam jeszcze francuski
    -HR: Ooo... na ile Pan zna ten język?
    -K: Potrafię czytać po francusku
    -HR: Potrafi Pan czytać... i Pan to rozumie co tam jest napisane?
    -K: Nie
    -HR: Znaczy Pan potrafi czytać po francusku, ale nie rozumie Pan tego co tam
    jest napisane, dobrze zrozumiałem?
    -K: Tak

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. a czy jakieś nowiny w sprawie artykułu o "Grupy Monachijskiej"?

  • 3. Data: 2002-03-04 11:11:09
    Od: "SlawekM" <m...@p...onet.pl>

    A ja słyszałem coś takiego:

    - A ma pan doświadczenie z Linuxem ?
    - Tak, duże.
    - Proszę coś o tym opowiedzieć
    - No więc swojego czasu instalowałem Linuxa...
    - I co ?
    - No, eee... nie udało się.

    pzdr.
    SławekM

  • 4. Data: 2002-03-04 16:19:28
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > rodziny chrouja na
    > nieleczalna chrobe ?"; albo "Co by Pani zrobiła, gdyby była pani mleczkiem?"

    A ja byłem na rozmowie kwalifikacyjnej i usłyszałem takie pytanie:
    -Czy uważa Pan, że komentowanie filmów o drastycznej treści może mieć miejsce w
    obecności osób niepełnoletnich?
    Zaznaczam, że startowałem na stanowisko informatyka.

    Nawiązując do postu innego Pana, na temat czytania po w języku francuskim i nie
    rozumienia tego co się czyta, chciałbym poinformować, że owszem jest to dziwne,
    ale mozliwe. Ja tak na początku uczyłem się języka. Czytałem dużo, niewiele
    rozumiejąc. Jak trafiłem na zdanie gdzie większośc rozumiałem to reszte sobie
    tłumaczyłem. I tak krok po kroku, poszło. Ale samo czytanie, jak się wie jak to
    robić jest bardzo pożyteczne.
    pozdarwiam

  • 5. Data: 2002-03-04 21:45:45
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Mon, 4 Mar 2002 08:43:33 +0100, "Antek"
    <A...@i...com.pl> wrote:

    > "Co by Pani zrobiła, gdyby była pani mleczkiem?"
    Powinni zaplacic tantiemy Monty'emu Python'owi pamietacie skecz z
    Cleesem i Eric'iem Idle z dzwoneczkiem ???
    Dokladnie te same metody.

    Pzdr
    Limfo

  • 6. Data: 2002-03-04 23:23:44
    Od: noonka <q...@p...onet.pl>

    <A...@i...com.pl> wrote:

    >Znacie moze inne podobne przyklady???
    >
    >Pozdrawiam
    >Antek

    Rozmowa kwalifikacyjna: K-pan z dzialu kadr, J-ja
    K: czy zalozyla pani rodzine?
    J: tak, mam meza
    K: prooooooszeeee paaaaaani, maz to nie rodzina, dziecko to rodzina
    J: wiec nie zalozylam
    K: a czy zamierza pani zalozyc?
    J: nie, prosze pana
    K: to nie zamierza pani wyjsc za maz?
    J: prosze pana... mowilam ze MAM meza
    K: hmmm... a ja slyszalem ze nie zamierza pani zalozyc rodziny...
    kombinatorow i oszolomow to my mamy pod dostatkiem... dziekuje pani za
    rozmowe

    badz tu czlowieku madry :)
    --
    noonka

  • 7. Data: 2002-03-05 08:55:01
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    noonka <q...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > K: hmmm... a ja slyszalem ze nie zamierza pani zalozyc rodziny...
    > kombinatorow i oszolomow to my mamy pod dostatkiem... dziekuje pani za
    powiedz jeszcze co to za "firma"
    Lukasz

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"

  • 8. Data: 2002-03-05 12:46:32
    Od: noonka <q...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Mar 2002 08:55:01 +0000 (UTC), Lukasz Wojtow
    <l...@w...edu.pl> wrote:

    >powiedz jeszcze co to za "firma"
    >Lukasz

    rozmowa miala miejsce kolo 7 lat temu
    przypuszczam ze teraz uznalabym cos takiego za niedopuszczalne ale
    wtedy jakos zbytnio sie nie przejelam
    nazwa firmy jest nieistotna bo nie o to chodzilo w tym watku
    pozdrawiam
    --
    noonka