PracaGrupypl.praca.dyskusje › Meldunek-pracodawcy na to patrzą???

  • 1. Data: 2002-07-01 18:14:46
    Temat: Meldunek-pracodawcy na to patrzą???
    Od: "Jola" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam
    Zamierzam wysłać kilka moich CV do różnych firm. Oczywiście chodzi mi o firmy
    z Warszawy. Ja niestety mieszkam ok. 200 km od Warszawy.
    Moje pytanie: Czy lepiej w CV napisać swój adres zamieszkania, czy
    wykombinować adres np. koleżanki z Warszawy.
    Jak będzie lepiej???

  • 2. Data: 2002-07-01 20:30:25
    Temat: Re: Meldunek-pracodawcy na to patrzą???
    Od: "Arkturus Mengsk" <m...@g...pl[NOSPAM]>

> [...]
    > Moje pytanie: Czy lepiej w CV napisać swój adres zamieszkania, czy
    > wykombinować adres np. koleżanki z Warszawy.

    Zalezy tak naprawde od pracodawcy. Ostatnio w GW byl artykul ze pracownicy
    zameldowany z dala aod miejsca pracy sa solidniejsi od tych ktorzy mieszkaja
    tam gdzie znajduje sie firma. W moim przypadku jest tak ze mieszkanie
    wynajmuje w Warszawie a meldunek mam duzo dalej. Zawsze podaje adres
    warszawski w CV. Jakos nikt nigdy nie zwracal uwagi na to po przyjeciu do
    firmy ze meldunek nie jest z Warszawy. teraz sa inne czasy niz kiedys.

    darek

  • 3. Data: 2002-07-02 20:32:37
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "Jola" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moje pytanie: Czy lepiej w CV napisać swój adres zamieszkania, czy
    > wykombinować adres np. koleżanki z Warszawy.

    (Z życia wzięte)
    Po wpisaniu dwóch adresów (zamieszkanie i zameldowania) otzrymałem
    niesamowitą ilość odpowiedzi. Jednak w 90% jednym z pierwszych pytań było:
    ile chce pan zarabiać?
    Doszedłem do jednego wniosku - po prostu szukali jelenia z prowincji, który
    u siebie mógł zarabiać 700 brutto i tutaj (w Warszawie) damy mu 1000 brutto
    i będzie cały happy....

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###
    ### www.serwisowe.prv.pl ###