PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaŁódź => Web Design Developer (JavaScript, UX/UI) <= › Łódź => Web Design Developer (JavaScript, UX/UI) <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Łódź => Web Design Developer (JavaScript, UX/UI) <=
    Date: Wed, 16 Sep 2020 07:30:03 +0000 (UTC)

    Nasz Klient to firma specjalizująca się w oprogramowaniu dla branży
    HoReCa, która wprowadziła na rynek nowe rozwiązanie
    odpowiadające na potrzeby restauracji - globalną platformę
    e-commerce dla branży gastronomicznej.
    Firma działa od 2008 roku i składa się z kilkunastu zgranych i
    ambitnych ludzi.
    Współpracują z Klientami na całym świecie. Z roku na rok zyski
    firmy rosną kilkadziesiąt % rocznie.
    Uwielbiają się uczyć (marketing, e-commerce, nowe technologie
    itd.).
    Obecnie poszukują do swojego zespołu osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Web Design Developer (JavaScript, UX/UI)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Projektowanie i kodowanie warstwy frontend
    * Wsparcie w projektowaniu interfejsów użytkownika
    * Współpraca z resztą zespołu

    ***** Nasze super wymagania:

    * <strong>3 lata doświadczenia w projektowaniu i kodowaniu
    interfejsów użytkownika i/lub stron internetowych (wymagane
    portfolio)
    * Znajomość HTML, CSS/SASS/LESS, JavaScript (jQuery) i
    Bootstrap</strong>
    * Znajomość GIT, JIRA
    * Znajomość języka angielskiego umożliwiającą naukę i
    programowanie
    * Chęć rozwoju w nowych technologiach
    * <strong>Wiedza z zakresu UX/UI (minimum podstawy)
    * Znajomość Photoshopa/Adobe XD (minimum podstawy)</strong>

    ***** Oferujemy:

    * Stałą współpracę w oparciu o Umowę o pracę, zlecenie, B2B
    (płatny urlop)
    * <strong>100% PRACA ZDALNA - możesz również pracować w biurze w
    Łodzi
    * Możliwości rozwoju w technologiach React i React Native</strong>
    * Ciekawe know-how z branży gastronomicznej i nowych technologii
    * Możliwość współpracy z największymi markami w branży gastro
    na świecie
    * Pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijającej się firmie w
    branży gastronomicznej w Polsce
    * Realny wpływ na rozwój projektu
    * Elastyczne godziny pracy (7:00-18:00)
    * Atmosferę pracy, której zazdroszczą nam inni
    * Niezbędny sprzęt do pracy - jeśli pracujesz zdalnie przyślemy go
    kurierem :)

    ***** Inne:

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>