PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaŁódź => Senior PHP Developer <= › Łódź => Senior PHP Developer <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Łódź => Senior PHP Developer <=
    Date: Fri, 14 Jan 2022 17:15:04 -0000 (UTC)

    Dla jednej z największych globalnych dystrybutorów komponentów
    elektronicznych, elektrotechnicznych, wyposażenia warsztatowego
    oraz automatyki przemysłowej obsługującej kilkadziesiąt
    tysięcy firm w 140 krajach, poszukujemy kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** Senior PHP Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * projektowanie oprogramowania w oparciu o zdefiniowane potrzeby
    biznesowe;
    * tworzenie i utrzymanie systemów opartych na środowisku PHP7,
    które wspierają procesy biznesowe firmy;
    * konsultacje z biznesem pod kątem technicznych możliwości rozwoju
    oprogramowania;
    * dbanie o jakość kodu;
    * wsparcie innych programistów w budowaniu rozwiązań efektywnych w
    utrzymaniu i rozwoju;
    * tworzenie dokumentacji

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * doświadczenia w technologiach PHP7+, SQL, Środowisko Linux, Git;
    * znajomości architektury REST, znajomość frameworków (najlepiej
    Symfony)
    * umiejętności czytania ze zrozumieniem dokumentacji technicznej po
    polsku i angielsku;
    * zdolności komunikacyjnych i otwartości na alternatywne
    rozwiązania problemów programistycznych;
    * umiejętności współpracy z innymi programistami.

    ***** Proponujemy:

    * zatrudnienie na UoP
    * obecnie całkowita praca zdalna
    * szkolenia