PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny- pytania

  • 1. Data: 2002-09-27 06:08:48
    Temat: List motywacyjny- pytania
    Od: "Pawlik" <p...@p...onet.pl>

    Mam pare pytan dotyczacych listu motywacyjnego

    1. Jakiego mam napisac adresata jezeli nie wiem kto zajmuje sie w danej
    firmie rekrutacja?
    2. Jesli wyslylam list motyw. do firmy ktora narazie nie poszukuje
    pracownika to jak mam uzasadnic swoj list.
    3. Wysylam list w tym miesiacu ale prace moge podjac dopiero za 4 miesiace.
    Jak to napisac?
    5. Zmianiam miejsce zamieszkania ze wzgledow rodzinnych(np z Warszawy do
    Krakowa). Czy mam o tym wspomniec w liscie motywacyjnym

    Pozdro
    Pawel

  • 2. Data: 2002-09-27 09:55:08
    Temat: Re: List motywacyjny- pytania
    Od: "clodine" <c...@p...onet.pl>

    http://www.abcpraca.pl/kreator.php - skorzystaj z kreatora listu
    motywacyjnego, to calkiem pomocne narzedzie

    --
    clodine

  • 3. Data: 2002-09-27 13:25:21
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Użytkownik "clodine" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.abcpraca.pl/kreator.php - skorzystaj z kreatora listu
    > motywacyjnego, to calkiem pomocne narzedzie

    Czytałaś w ogóle pytanie???

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-09-27 15:10:02
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawlik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pare pytan dotyczacych listu motywacyjnego
    >
    > 1. Jakiego mam napisac adresata jezeli nie wiem kto zajmuje sie w danej
    > firmie rekrutacja?

    zadzwon i wypytaj; jak firma jest blisko to wejdz zagadaj, chocby z
    sekretarka.

    > 2. Jesli wyslylam list motyw. do firmy ktora narazie nie poszukuje
    > pracownika to jak mam uzasadnic swoj list.

    zalezy na jakie stanowisko. zadaj sobie pytanie dlaczego chcialbym zatrudnic
    takiego kogos
    napisz na gorze cv CEL: i tu definicja szukanego stanowiska, albo kilku,
    reszte zapisz w liscie motywacyjnym (lm)

    > 3. Wysylam list w tym miesiacu ale prace moge podjac dopiero za 4
    miesiace.
    > Jak to napisac?

    tak samo w cv u gorze naglowek
    Osiagalnosc : za 4 miesiace
    lub
    Dostępny: za 4 miesiące

    > 5. Zmianiam miejsce zamieszkania ze wzgledow rodzinnych(np z Warszawy do
    > Krakowa). Czy mam o tym wspomniec w liscie motywacyjnym

    pomysl przeciez wysylasz w dokumencie wszytkie informacje ISTOTNE dla
    znalezienia pracy, jesli jest to informacja istotna wpisz jesli nie to nie

    Nic nie sugeruje, it's up to you...

    --

    Rapatang

  • 5. Data: 2002-09-30 08:07:10
    Od: "clodine" <c...@p...onet.pl>

    > Czytałaś w ogóle pytanie???

    Czytalam, a Ty korzystales z kreaotra? Wg mnie osoba ktora ma watpliwosci
    powinna sprobowac. Tam jest wiele opcji do wybrania, zarowno jak sie nie wie
    do kogo adresowac list, jak i wtedy gdy sie sklada papiery tylko po to zeby
    zlozyc. Po prostu napisalam ze to pomocne narzedzie. Mysle ze warto tam
    zajrzec jesli ma sie watpliwosci albo brakuje komus slow zeby sie dobrze
    zareklamowac.

    Pozdrawiam
    clodine