PracaGrupypl.praca.dyskusje › Likwidacja spolki cywilnej a znizka ZUS

  • 1. Data: 2007-07-15 12:28:55
    Temat: Likwidacja spolki cywilnej a znizka ZUS
    Od: AlicjaZ <alicja.zakrzewska@NO_SPAM.gmail.com>

    Witam,
    Nie jestem pewna czy to wlasciwa grupa na takie pytanie ale widzialam tu
    ostatnio podobne wiec zdecydowalam sie je zadac.
    Wraz z jeszcze 2 wspolnikami prowadze spolke cywilna, ktora zamierzamy
    rozwiazac. Po rozwiazaniu chciala bym dalej prowadzic dzialanosc
    gospodarcza ale juz indywidualnie. Czy uda mi sie zachowac znizke na
    ZUS, ktora powinna mi przyslugiwac jeszcze przez 8 miesiecy?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdarawiam.

    Alicja Z.