PracaGrupypl.praca.dyskusjeLegitymacja ubezpieczeniowa › Legitymacja ubezpieczeniowa
  • Data: 2004-03-27 16:01:01
    Temat: Legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: "Jerry" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanko dotyczzace legitymacji ubezpieczenowej, a mianowcie:
    po skonczeniu studiow i zarejstrowaniu sie w UP jako bezrobotny dostalem
    legitymacje ubezpieczeniowa, pozniej udalo mi sie znalezc prace i
    zapomnialem sobie o tej legitymacji z UP i pracodawca wyrobil mi nowa,
    podpisalem przy tym pismo ze nie posiadalem wczensiej legitymacji
    ubezpieczeniowej.
    Co zatem teraz mam zrobic jak posiadam dwie legitymacje :( a mozna miec
    tylko jedna, przyznac sie pracodawcy czy moze podejsc do ZUS i tam ta sprawe
    wyjasnic, czy jeszcze jakos inaczej ?
    Prosze o rade

    Pozdrawiam
    Jerry