PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaKraków => Unreal Developer / Programista aplikacji graficznych <= › Kraków => Unreal Developer / Programista aplikacji graficznych <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Kraków => Unreal Developer / Programista aplikacji graficznych <=
    Date: Sat, 1 Aug 2020 08:00:03 +0000 (UTC)

    Nasz Klient swój wizerunek opiera na kilkunastoletniej tradycji
    pozwalającej na dynamiczny postęp oraz nieustanne gromadzenie i
    pogłębianie wiedzy w zakresie najnowszych technologii
    teleinformatycznych. Z najwyższą dbałością i konsekwencją
    realizują powierzone im zlecenia, dzięki czemu nieprzerwanie
    poszerzają grono Klientów sprzyjając powodzeniu ich własnych
    interesów, jednocześnie zyskując zadowolenie oraz wspólnie
    kreując długoterminowe relacje biznesowe.

    Obecnie poszukujemy osoby do długofalowego projektu z zakresu Grafiki
    3D / UI na stanowisko:

    *****
    ***** Unreal Developer / Programista aplikacji graficznych
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Programowanie aplikacji graficznych 2D i 3D oraz przetwarzanie
    obrazu
    * Programowanie UI

    ***** Nasze super wymagania:

    * <strong>Doświadczenie w tworzeniu systemów w branży gier /wideo /
    graficznej - warunek konieczny</strong>
    * Minimum 3 lata doświadczenia
    * Umiejętność programowania w jednym z języków: C++, C#,
    Objective-C, Swift, itp.
    * Doświadczenie z Unreal Engine i Unity 3D
    * Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
    * Znajomość j. angielskiego w zakresie pozwalającym na korzystanie
    z dokumentacji technicznej
    * Umiejętność pracy w zespole
    * Sumienność i dobre zarządzanie własnym czasem

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość przynajmniej jednej biblioteki graficznej, np.: OpenGL,
    Metal, DirectX, Vulcan, itp.
    * Doświadczenie w programowaniu aplikacji pod macOS lub iOS
    * Doświadczenie w programowaniu i/lub obsłudze aplikacji graficznych
    * Doświadczenie w tworzeniu aplikacji opartych o sztuczną
    inteligencję
    * Znajomość bibliotek STL, Boost

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
    * Możliwość całkowitej pracy zdalnej
    * Elastyczną formę współpracy - B2B (płatny urlop) bądź umowę
    o pracę
    * Przyjazną atmosferę pracy
    * Możliwość podnoszenia kwalifikacji i podejmowania ciekawych
    wyzwań zawodowych
    * Długoterminową współpracę przy długoterminowym projekcie

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2008
    => => =>