PracaGrupypl.praca.dyskusje › Korzystna współpraca !

  • 1. Data: 2005-01-20 10:27:04
    Temat: Korzystna współpraca !
    Od: "Leszek.D" <l...@o...pl>

    Jest możliwosć dodatkowego zarobku przy stałym dostępie do internetu(cała
    Polska) .Wysyłam info .Wyślij pocztę na adres :
    L...@m...extrainkomst.nu
    Uzyskaj własną FREE Website i skorzystaj z darmowego konta e-mail (bez
    ograniczeń) Zarejestruj się teraz na mojej stronie !!!! -od stycznia
    ruszy niezł program dzięki ,któremu będzie można
    dodatkowo zarobić parę groszy :-)(jest to informacja dodatkowa i traktuj
    to jako dodatek do w/w businesu !!)
    http://www2.extrainkomst.nu/A008151 nie zwlekaj !

  • 2. Data: 2005-01-20 10:41:59
    Temat: Re: Korzystna współpraca !
    Od: "andrzej g" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Leszek.D <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > ruszy niezł program dzięki ,któremu będzie można
    > dodatkowo zarobić parę groszy :-)(jest to informacja dodatkowa i traktuj

    kolejny spamer

  • 3. Data: 2005-01-20 15:49:28
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 20 sty 2005 w liście [news:cso11n$e52$1@achot.icm.edu.pl]
    Leszek.D [l...@o...pl] napisał(a):

    > Jest możliwosć dodatkowego zarobku przy stałym dostępie do
    > internetu(cała Polska)

    O ja pie***lę! Cała Polska! Ale okazja!

    A na serio:

    Uwaga! Oszust!