PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kodeks pracy w Uni Europejskiej.

  • 1. Data: 2003-11-17 09:58:02
    Temat: Kodeks pracy w Uni Europejskiej.
    Od: "Mariusz" <akustyk_no*spam_@interia.pl>

    Mam pytanie czy moze ktos z grupowiczow zna jakas stronke na necie na ktorej
    po polsku opisane sa zasadnicze zmiany w kodeksie pracy jak wejdziemy do Uni
    Europejskiej?

    Przed chwila wlasnie pracodawca wlecial i oglosil ze w przyszlym roku jak
    przypadna 2 swieta w tygodniu to drugie swieto musimy odpracowac chocby w
    niedziele!!!
    Zdziwilem sie bo z tego co wiem to np w Niemczech w sobote po poludniu nie
    czynne jest juz wiekoszosc sklepow a w niedziele to juz wogole.

    Bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje na ten temat.
    Pozdrawiam Mariusz :)