PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ankieterzy - ile i jak?

  • 1. Data: 2003-11-17 12:19:11
    Temat: Ankieterzy - ile i jak?
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy nie wiecie jakie są warunki pracy ankieterów i ich płaca?
    Czy pieniądze wypłacane są od razu czy dopiero po rozliczeniu się klienta z
    firmą badawczą?

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 2. Data: 2003-11-17 12:28:20
    Temat: Re: Ankieterzy - ile i jak?
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    > Witam!
    >
    > Czy nie wiecie jakie są warunki pracy ankieterów i ich płaca?
    > Czy pieniądze wypłacane są od razu czy dopiero po rozliczeniu się klienta z
    > firmą badawczą?

    płaca zależy od ankiet. Kiedyś miałem tzw. omnibusy, za które dostawałem
    12zł/sztuke (jakieś 4 lata temu), tylko że zrobienie całej ankiety
    zajmowało prawie godzinę.
    A takie małe ankiety to chyba po parę złoty. Tylko sęk w tym, że czasami
    aby zrobić jedną ankietę, to trzeba się nieźle nalatać.
    A pieniądze dostawałem po paru miesiącach. I to był główny powód że
    zrezygnowałem.

    Pozdrawiam, Witiia

  • 3. Data: 2003-11-17 15:49:08
    Od: "apple" <j...@x...wp.pl>

    No ogol placa po 2 miesiacach. Stawka za ankiete od 18 zlotych (ok. 45 min).
    Czasami mozna dorwac bardzo dobre fuchy. Zatrudnienie we wszystkich firmach
    na umowe o dzielo albo umowe zlecenie. Generalnie praca bardzo ciezka,
    obciazajaca psychicznie - dla wytrwalych.

    apple

  • 4. Data: 2003-11-18 02:39:24
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On 17 Nov 2003 13:19:11 +0100
    "Konrad" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy nie wiecie jakie s? warunki pracy ankieterów i ich p?aca?
    > Czy pieni?dze wyp?acane s? od razu czy dopiero po rozliczeniu si?
    > klienta z firm? badawcz??

    nie wiem jakie sa teraz stawki (zreszta, to zalezy jak zwykle od rodzaju
    ankiety i ile ich sie robi), ale jedno sie nie zmienilo: placa po
    jakichs 2-3 miesiacach.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 5. Data: 2003-11-19 23:08:18
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl>

    Dnia 17 Nov 2003 13:19:11 +0100, "Konrad" <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Czy nie wiecie jakie są warunki pracy ankieterów

    Warunki? Na siedzenie w biurze godzinami nie będziesz narzekał. Na
    ogół dużo świeżego powietrza :)

    > i ich płaca?

    Zależy od długości ankiety, przynamniej w moim przypadku. Dostawałam
    od 3 do 9 zł netto za jedną.

    >Czy pieniądze wypłacane są od razu czy dopiero po rozliczeniu się klienta z
    >firmą badawczą?

    Firma, z którą współpracuję, przy zlecaniu ankiety podaje termin
    wypłaty, jeszcze nigdy nie było to dłużej niż miesiąc, nigdy się nie
    spóźnili z zapłatą i zawsze było tyle, ile obiecali. Jestem bardzo
    zadowolona z tej współpracy, chociaż praca sama w sobie jest typowo
    "dodatkowa" i nie dałabym rady się z niej utrzymać. Być może w innych
    firmach zlecenia są stałe, ale i wysiłek bez wątpienia o wiele
    większy. Ogólnie biorąc praca ankietera jest raczej męcząca...

    Pozdrawiam, Carrie
    --
    [...] iloraz inteligencji tłumu równy jest IQ najgłupszego jego przedstawiciela
    podzielonemu przez liczbę uczestników.