PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jezyki programowania

  • 1. Data: 2002-08-21 14:27:12
    Temat: Jezyki programowania
    Od: "wally" <w...@p...okay.pl>

    Jakie, waszym zdaniem, powienien miec opanowane jezyki programowania
    informatyk aby mogl bez problemu znalezc prace jako programista (pytam, bo
    podstawy teoretyczne mam i znam C, C++, Delphi, PHP i MySql i nie wiem czego
    sie uczyc w dalszej kolejnosci...:))

    --
    Pozdrawiam,
    wally

  • 2. Data: 2002-08-21 14:29:27
    Temat: Re: Jezyki programowania
    Od: Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl>

    wally wrote:
> [...]
    > podstawy teoretyczne mam i znam C, C++, Delphi, PHP i MySql i nie wiem czego

    Java. A poza tym moze jakiegos nie imperatywnego (np. Haskell, Lisp)

    Grzechu
    --
    G.R.Z.E.C.H.U.: General Robotic Zombie Engineered for Calculation and
    Hazardous Utility

  • 3. Data: 2002-08-21 14:36:14
    Od: "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com>

    "Targacz" <t...@N...o2.pl> [cut]

    > Być może wkrótce i C#...

    He, he ... to "wkrótce" w kontekscie C# to juz slychac od 2 lat ....
    Ja tam polecam jave.

    JSR

  • 4. Data: 2002-08-21 14:36:28
    Od: Targacz <t...@N...o2.pl>

    Grzegorz Rumatowski wrote:

    > Java.
    Być może wkrótce i C#...

    > A poza tym moze jakiegos nie imperatywnego (np. Haskell, Lisp)

    Targacz

  • 5. Data: 2002-08-21 14:39:28
    Od: Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl>

    Targacz wrote:

    > Być może wkrótce i C#...

    Watpie. C# jest tylko pod "jedyny wlasciwy system". A po drugie tak
    wiele od Javy sie nie rozni.

    > Targacz

    Grzechu

  • 6. Data: 2002-08-21 14:47:43
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > podstawy teoretyczne mam i znam C, C++, Delphi, PHP i MySql i nie wiem czego

    sadzac z ofert pracy to najpopularniejsze teraz jest
    html + php + MySQL/PostgreSQL...

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2002-08-21 14:50:57
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Roman Kubik wrote:

    > sadzac z ofert pracy to najpopularniejsze teraz jest
    > html + php + MySQL/PostgreSQL...

    ogolnie mozna powiedziec, ze jak juz sie nauczyc programowac i nauczysz
    sie skladni przynajmniej 2 jezykow to z reszta pojdzie ci szybciutko.
    ja np. php nie uczylem sie wcale - wyczytalem tylko o skladni, typach
    zmiennych, no a funkcje to juz w wyszukiwarce znajdowalem - nie ma
    problemu.

    axel d.

  • 8. Data: 2002-08-21 14:55:44
    Od: "wally" <w...@p...okay.pl>

    > Java. A poza tym moze jakiegos nie imperatywnego (np. Haskell, Lisp)

    Sorry, ale pierwszy raz sie spotykam z okresleniem "jezyki imperatywne". Co
    to znaczy i ew. jakie jezyki sie do nich zaliczaja?
    Pozdrawiam,
    wally

  • 9. Data: 2002-08-21 14:59:38
    Od: Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl>

    wally wrote:

    > Sorry, ale pierwszy raz sie spotykam z okresleniem "jezyki imperatywne". Co
    > to znaczy i ew. jakie jezyki sie do nich zaliczaja?

    J. imperatywne to zbudowane na rozkazach/poleceniach.
    Sa jescze n.p funkcyjne (Haskell), deklaratywne (prolog) i cholera wie
    co jeszcze. Imperatywne jednak kroluja i sa najbardziej znane (C,
    Pascal, etc...)

    > Pozdrawiam,
    > wally

    Grzechu

  • 10. Data: 2002-08-21 15:04:04
    Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl>

    On Wed, 21 Aug 2002, wally wrote:

    > Sorry, ale pierwszy raz sie spotykam z okresleniem "jezyki imperatywne". Co
    > to znaczy i ew. jakie jezyki sie do nich zaliczaja?

    http://foldoc.doc.ic.ac.uk/foldoc/foldoc.cgi?query=i
    mperative+language&action=Search
    http://www.csc.liv.ac.uk/~frans/OldLectures/2CS24/de
    clarative.html