PracaGrupypl.praca.szukana › Jeździec (kobieta) szuka pracy

  • 1. Data: 2004-04-16 11:10:02
    Temat: Jeździec (kobieta) szuka pracy
    Od: varsica <v...@p...onet.pl>

    Mam 26 lat i jestem z Łodzi. Szukam pracy w charakterze jeźdźca. Posiadam
    wieloletnie doświadczenie w pracy z końmi - także młode i tzw. trudne
    konie. Startowałam w konkurencji skoków i ujeżdżenia - niestety głównie
    małe konkursy, bo jak wiadomo na młodych i początkujących koniach nie
    jeździ się od razu dużych konkursów. Jestem zaradną i odpowiedzialną osobą.
    Potrafię pracować w grupie jak i samodzielnie.
    Nie posiadamuprawnień instruktorskich. Posiadam prawo jazdy kat. B.
    Proszę o kontakt na adres e-mail: v...@k...com.pl lub telefoniczny
    0-503-700-737
    --
    Aleksandra P