PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem w Rotterdamie... i nie mam co robi

  • 1. Data: 2003-09-04 12:05:53
    Temat: Jestem w Rotterdamie... i nie mam co robi
    Od: "Slawomir Panek" <s...@N...gazeta.pl>

    Jestem w Rotterdamie i bezskutecznie szukam roboty a kasiury juz nie ma...,
    nie wiem gdzie szukac jakiegos pewnego kontaktu. Jak cos wiecie to powiecie?
    Sie ma

  • 2. Data: 2003-09-04 15:02:45
    Temat: Re: Jestem w Rotterdamie... i nie mam co robi
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    Cześć,

    "Slawomir Panek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Jestem w Rotterdamie i bezskutecznie szukam roboty a kasiury juz nie
    ma...,
    > nie wiem gdzie szukac jakiegos pewnego kontaktu. Jak cos wiecie to
    powiecie?

    Na rower, kierunek delftland, i od szklarni do szklarni az po morze.
    Wejść do karzdej szklarni, pytać o boss'a, a boss'a pytać o pracę.
    Nie zniechęcać sie!

    Zycze sukcesu,

    Misiek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-09-05 12:03:54
    Od: "Dan" <f...@i...pl>

    idz chlopie do CoffeShopu ( chyba tak to sie nazywa) i wypal sobie 2 skręty
    z marychy.od razu ci sie humor poprawi i na pewno cos wymyślisz.pozdro!!