PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukac pracy we Wroclawiu?

  • 1. Data: 2002-02-27 08:24:26
    Temat: Re: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Jest taka oto sytuacja. Pracownik zatrudniony na umowę o pracę (na czas
    nieokreślony) chciałby zmienić miejsce pracy (z tzw. budżetówki do innej
    budżetówki, ta sama branża). W tym celu musi (?) się zwolnić w jednym
    miejscu pracy i zatrudnić w drugim.
    Pytanie: Jaki okres wypowiedzenia stosuje się w tej sytuacji ? Czy można go
    w jakiś sposób skrócić do minimum ?

    Z góry dziękuję za informacje.

  • 2. Data: 2002-02-27 08:44:04
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    [...]
    > ok zlozmy ze zalapalem zlecenie
    > wykonalem je
    > i teraz jak pokazac to zleceniodawcy przez net? @_@
    > przeciez on moze sobie to skopiowac i kopnac cie w tylek bo wiadomo
    > ze w necie co mozna zobaczyc to mozna sobie zapisac
    > poza tym jak wyglada kwestia rozliczenia?
    > przeciez nie z reki do reki :> wiec jak?
    [...]

    Ja widze duzo wiekszy problem. Jak wytlumaczyc grafikowi znajdujacemu sie
    czasem setki kilometrow ode mnie czego potrzebuje. Normalnie siadam z nim
    przy stole i sobie rysujemy, rozmawiamy, pokazujemy materialy, w ktorych
    jest cos, co nam sie podoba lub nie, itd, itp. A przez Internet? Juz latwiej
    kupic samochod, niz wytlumaczyc co chcialbym, zeby taki wirtualny grafik dla
    mnie zrobil...

    MM

  • 3. Data: 2002-02-27 09:15:31
    Temat: Re: Re: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
    Od: z...@w...pl (zee)

    czas pracy : 1 rok (dokładnie 12 mcy kalendarzowych)

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a5i868$kgc$1@news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-02-27 09:34:56
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > np jestem zeszlorocznym absolwentem polibudy + podyplomowe ekonomia
    (robione
    > rownorzednie)

    jak mozna robic studia podyplomowy rownolegle z dziennymi mgr ?
    no chyba ze slowo podyplomowe odnosi sie do dyplomu innego niz magisterski
    (np. dyplom technika albo dyplom ukonczenia kursu kroju i szycia)
    M.

  • 5. Data: 2002-02-27 14:30:11
    Temat: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
    Od: "Konrad Komada" <k...@p...onet.pl.wykasować.to>

    Sa media planerzy i media planerzy :)

    Jedni zajmuja sie planowaniem kampanii reklamowych w róznych mediach a inni
    zajmują sie dosłownie wszystkim... taki media:
    planer/account/buyer/researcher itd...
    Ja naleze do tych drugich :)

    Niech zgadne.... Mediacom albo Media Planning zaprosiło Cie na rozmowe?!

  • 6. Data: 2002-02-27 14:32:41
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Dzień Dobry Wieczór.

    Konrad Komada napisał/a:
    >Chodzilo o Lublin
    Aha :)))))))))))))
    No cóż zbieżność nazw tych dwóch miejscowości... :)

    pzdr.,
    Boczek

  • 7. Data: 2002-02-27 14:48:18
    Temat: Re: Re: Re: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
    Od: z...@w...pl (zee)

    >Tak, zatrudnić się w firmie, w której wdrażają SAPa, a potem przeskoczyć do
    >firmy, która wdraża SAPa. ;) Dobremu SAPowcowi się te 3000 Euro zwraca w
    >dwa, trzy tygodnie.

    Mozna
    sie zapytac skad masz takie dane? 3000 &#8364; to troche ponad 10K PLN, troche

    mi to malo realnie wyglada.

    Pozdr.

    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-02-27 14:50:17
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    WaceX <d...@e...pw.edu.pl> wrote:
    > Stary jeśli umoczyłeś w to kase, to chyba upadłeś na głowę, a jeśli chcesz
    > wciągnąć w to znajomych, to jesteś wałkiem nie z tej ziemi.
    > Proste i logiczne.
    > A poza tym, skoro już tak bardzo chcesz dać zarobic innym, to daj to na
    > praca.oferowana i wtedy nikt nie będzie się pluł.

    tylko ze ja tego tam nie puszcze, bo hm... bo nie...
    wlasciwie dlatego, ze nie ulega dla mnie watpliwosic, ze zgadzam sie z tym,
    co wlasnie napisales :-).

    pozdrawiam

    Roman Kubik [moderator p.p.o.]

  • 9. Data: 2002-02-27 16:40:15
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    Na początek popracuj nad ortografią.

    JK

  • 10. Data: 2002-02-27 17:41:41
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Uzytkownik "eReS" <e...@s...mail.com> napisal w wiadomosci
    > Mialem podobny problem ......
    >
    > Wybralem telekomunikacje i tego nie zaluje. Juz szesc lat temu mozna
    > bylo sie spodziewac, ze w tym jest przyszlosc. Wszyscy rzucili sie na
    > komputery, informatyke i ja tez moglem, lecz zmienilem zdanie. Teraz tez
    > widze ogromne mozliwosci w telekomunikacji i w tym czym sie zajmuje,
    > czuje pelny entuzjazm do pracy i jestem z niej bardzo zadowolony.
    > Telekomunikacja coraz bardziej powiazana jest z informatyka wiec i w tym
    > kierunku mozna sie rozwijac.

    Ano popieram, tez jestem po telekomunikacji, choc myslalem o informatyce
    (ale mi w ogolnikau pan od informatyki ten glupi pomysl skutecznie wybil z
    glowy)

    > Dodam do tego prace w najbardziej znanej na
    > swiecie firmie telekomunikacyjnej i ...... jest super.

    O, a ja chwilowo bezrobotny. Do nastepnego poniedzialku :)
    Z drugie strony tak patrzac na to, skad nadajesz, to widze ze pracujesz w
    Nokii. No wiec jestes w gruuuubym bledzie sadzac, ze Nokia jest najbardziej
    znana na swiecie. Moze w Europie. Ale na swiecie hamerykanskie firmy
    telekomunikacyjne (zarowno dostawcy jak i operatorzy) sa duzo lepiej znani.
    Co z reszta widac po kontraktach.

    Okruch