PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak długo mam obowiązek pamiętać.

  • 11. Data: 2005-09-09 19:50:40
    Temat: Re: Jak długo mam obowiązek pamiętać.
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > ROTFL, ja idę kompletować świstki a Ty dobij tego frajera z Kanady, nie
    > będziesz nam zawracał głowy :P

    Blondyneczko. Zawijaj te swoje papierki w sreberka. Nikt Ci nie zabrania. Pomysł
    z dobiciem wskazuje na wysoka chrzescijańską moralność reprezentowana przez
    Ciebie. Ty byś dobiła. A ja jako człowiek światły poczekam. Tak ogólnie to
    wniosłaś niezwykle dużo do tego wątku. Dzięki Ci za to. A tak przy okazji.
    Użyłaś określenia " głowy" znaczyło by to że piszesz nie tylko w Swoim imieniu.
    Wypadało by tych onych przedstawić. No chyba że masz rozdwojenie jaźni. To się
    zdarza i czasami jest uleczalne. Może kasa chorych uzna że rokujesz jakieś
    nadzieje. Idz tam nie wstydz się. Moze będą mieli jakąś zbędne 50 złotych, ze
    składek jakie płacisz, na doktora. Tomek

  • 12. Data: 2005-09-09 20:15:35
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 8 Sep 2005 22:21:25 +0200, "Tomek" <k...@v...pl>
    zakodował:

    >życia. Ty sobie kompletuj jakieś swistki. Ja na pewno przed 60 rokiem życia

    Kompletuję - nie jestem tak naiwny jak niektórzy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 13. Data: 2005-09-09 20:22:22
    Od: "Daniel I. Michalak" <d...@W...com>

    Tomek napisał(a):
    > z dobiciem wskazuje na wysoka chrzescijańską moralność reprezentowana przez
    > Ciebie. Ty byś dobiła. A ja jako człowiek światły poczekam. Tak ogólnie to

    Szanowny Panie, czasem sobie lurkuję na p.p.d i czytając pana Post czuję
    się zmuszony napisać, że tekst o chrześcijańskiej moralności nie licuje
    z deklarowaną światłością, a wręcz przeciwnie. Człowiek zaprawdę światły
    powinien potrafić zwrócić uwagę w sposób naprawdę światły, a nie
    zaściankowy, jak w tym przypadku.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak

  • 14. Data: 2005-09-09 21:08:07
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Tomek napisał(a):
    > Dociekliwy urzędnik chce żebym wpisał wszystko. Jak mu
    > powiedziałem że oczywiście wcześniej pracowałem ale nie odtworzę z pamięci
    > dokładnych dat to sie obruszył. I jak stwierdziłem ze nie będę nic więcej
    > wpisywał to dał mi taki kwitek zebym złożył oświadczenie. A jak sie wpisze
    > nieprawdę na oświadczeniu to wiadomo co czeka. I jestem pewny ze ten urzędnik w
    > pierwszej kolejności zrobi wszystko żeby mi przywalić.

    To na jakiegoś upierdliwca trafiłeś. Ja też kiedyś poszedłem
    zarejestrować się do pośredniaka tylko z ostatnim świadectwem pracy.
    Choć w pierwszej chwili kobitka też chciała żebym przyniósł wszystkie
    świadectwa to gdy powiedziałem że zależy mi wyłącznie na ubezpieczeniu
    zdrowotnym przestała robić problemy i zarejestrowała na podstawie tego
    co przyniosłem. Żadnych dodatkowych oświadczeń podpisywać nie musiałem
    bo udokumentowanie większego stażu leży wyłącznie w interesie klienta,
    gdybym przyniósł wtedy więcej świadectw pracy to miałem szanse załapać
    się na jakiś zasiłek.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2005-09-09 21:10:52
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2005 08:00:19 +0200, Waldemar "Jakec" Bulkowski
    napisał(a):

    > Trochę OT, ale skąd Ci się wzięło te 10 lat?
    >
    > 3m się.
    Chyba z zapamietanej jakiejs wczesniejszej wersji ponizszego
    Wysokość zasiłku dla bezrobotnych zależy od długości okresu
    zatrudnienia oraz od innych okresów zaliczanych do okresu
    uprawniającego do zasiłku. Jeżeli powyższy okres wynosi: do 5 lat
    - przysługuje zasiłek dla bezrobotnych obniżony (80%), od 5
    do 20 lat - przysługuje zasiłek dla bezrobotnych podstawowy (100%),
    co najmniej 20 lat - przysługuje zasiłek dla bezrobotnych
    podwyższony (120%),

  • 16. Data: 2005-09-10 11:21:18
    Od: "thebill" <t...@m...com>

    > Pięknego dnia 8 Sep 2005 22:21:25 +0200, "Tomek" <k...@v...pl>
    > zakodował:

    > Kompletuję - nie jestem tak naiwny jak niektórzy.

    wiec sie koles udlaw tymi swistkami i przestan zazdroscic Tomkowi ze nie
    musi sie martwic takimi gownami jak ty!!

  • 17. Data: 2005-09-10 12:12:37
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 10 Sep 2005 13:21:18 +0200, "thebill"
    <t...@m...com> zakodował:

    >wiec sie koles udlaw tymi swistkami i przestan zazdroscic Tomkowi ze nie
    >musi sie martwic takimi gownami jak ty!!

    Przecież to on musi się martwić i to on ma problem, nie ja.
    Kolesia sobie wypraszam.

    PLONK

  • 18. Data: 2005-09-10 12:19:08
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    przez
    > Ciebie. Ty byś dobiła. A ja jako człowiek światły poczekam. Tak ogólnie to

    No co Ty, akurat temu człowiekowi z Kanady, co o się nim chwalisz, to życzę
    aby żył dłużej niż Ty :)

    > zdarza i czasami jest uleczalne. Może kasa chorych uzna że rokujesz jakieś

    Nie ma czegoś takiego jak kasa chorych.

    > nadzieje. Idz tam nie wstydz się. Moze będą mieli jakąś zbędne 50 złotych,
    ze
    > składek jakie płacisz, na doktora. Tomek

    Nie jakąś tylko jakieś 50 zł.

    A na koniec mogę tylko stwierdzić, że śmiech to zdrowie, więc odpisz coś
    proszę :)))))))))))))))))))))))))))))

  • 19. Data: 2005-09-10 13:09:48
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > A na koniec mogę tylko stwierdzić, że śmiech to zdrowie, więc odpisz coś
    > proszę :)))))))))))))))))))))))))))))
    Co ja Ci mogę odpisać żeby było śmieszne? Nic. Ubawisz sie po pachy jak
    pójdziesz po swoją emeryturę. Wtedy sie uśmiejesz do oporu. Jesteś pewno
    młodziutka. Masz sporo czasu na zbieranie papierków. Szkoda tylko, że emerytury
    nie biorą sie z papierków a z pieniędzy. Cały czas jest ujemny przyrost
    naturalny. Ludzie w wieku rozrodczym wyjeżdżają do innych krajów. Tam sie
    rozmnożą. Tam też w chwili obecnej i później będą finansowali tamtych emerytów.
    Myślisz że ze składek od LG liczonych od 800zł brutto będzie można cokolwiek
    sfinansować. Zaraz napiszesz o indywidualnych kontach, II,III,IV,V itd filarze.
    Orżną Cie. Masz to jak w banku. Firmy od glinianych filarów kupują obligacje
    skarbu niby państwa. Czyli sama kupujesz za czyimś pośrednictwem swoje. Tylko po
    to żeby później oddać dużo więcej niż by wynikało z rachunków. Ale żeby nie było
    Ci przykro, że nie dostaniesz pieniędzy to podniosą wiek emerytalny dla kobiet
    do 85 lat. Nie dożyjesz. Prawdziwy ubaw będę miał wtedy ja. Zza grobu będę się z
    Ciebie śmiał. Tomek
    Odpisz coś proszę. Też lubię się pośmiać. Nawet jak nie jest do smiechu.

  • 20. Data: 2005-09-10 14:37:23
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > Myślisz że ze składek od LG liczonych od 800zł brutto będzie można
    cokolwiek

    Potrafię liczyć.

    > sfinansować. Zaraz napiszesz o indywidualnych kontach, II,III,IV,V itd
    filarze.

    Mylisz się, nie miałam zamiaru o nich wspominać. Bawią mnie bardziej niż
    Twoje wypowiedzi.

    > Orżną Cie. Masz to jak w banku.

    Nie liczę na nic od Państwa, więc nie będę czuła się oszukana.

> [...]
    Tylko po
    > to żeby później oddać dużo więcej niż by wynikało z rachunków. Ale żeby

    Jak miło, jesteś ekonomistą. No trzebabyło tak od razu.

    > Ci przykro, że nie dostaniesz pieniędzy to podniosą wiek emerytalny dla
    kobiet
    > do 85 lat. Nie dożyjesz.

    Niech sobie podnoszą nawet do 86. Jestem w komfortowej sytuacji, w której
    nie trzeba liczyć ani na emeryturkę ani na śmierć kogoś bliskiego.

    >Prawdziwy ubaw będę miał wtedy ja. Zza grobu będę się z
    > Ciebie śmiał. Tomek

    Hm, obyś nie zszedł wcześniej niż Kanada. A śmiać możesz się do woli, śmiech
    to zdrowie, chociaż nie nie jestem pewna czy zza grobu również.

    > Odpisz coś proszę. Też lubię się pośmiać. Nawet jak nie jest do smiechu.

    Jasne.