PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk / Operator / Administrator

  • 1. Data: 2003-01-19 15:33:21
    Temat: Informatyk / Operator / Administrator
    Od: "zbyszek sianecki" <f...@N...gazeta.pl>

    Witajcie!
    Czy ktos z Was pracuje lub pracowal na w/w stanowiskach?
    Dopiero bede szukal pracy i nie wiem jakie sa wymagane kwalifikacje, co
    nalezy do obowiazkow, czy zatrutnia sie studentow i jakie sa stawki...

    Z gory dziekuje za odpowiedzi, gdzie opiszecie swoje doswiadczenia!

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-01-19 22:02:09
    Temat: Re: Informatyk / Operator / Administrator
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

    > Witajcie!
    > Czy ktos z Was pracuje lub pracowal na w/w stanowiskach?

    Tak

    > Dopiero bede szukal pracy i nie wiem jakie sa wymagane kwalifikacje, co
    > nalezy do obowiazkow,

    Bardzo roznie, zalezy wszystko od firmy, od jej potrzeb i od poziomu
    zaawansowania uzytkownikow. Widzialem firmy, w ktorych userom wcisnieto
    bajke jakoby windows 2000 byl najgorsza wersja windowsa, a w98 jest
    najlepsze i najbezpieczniejsze i stabilne i wogole ach i ech i ze jedna
    licencja wystarczy na cale biuro, a na dodatek te modemy ISDN to trzeba
    wyrzucic, bo sa be, duzo lepiej podlaczyc zwykly modem...
    Sa tez takie, gdzie trzeba umiec zarzadzac roznego rodzaju unixami,
    windowsem, znac specjalistyczne oprogramowanie wykorzystywane w firmie i
    pisac np bazy danych.
    Sa to dwie skrajnosci, jest tez duzo posrodku, wiec mozna znalezc cos dla
    siebie.

    > czy zatrutnia sie studentow i jakie sa stawki...

    Zatrudnia sie jak najbardziej. A stawki to bardzo roznie, zalezy od miasta,
    od firmy, zakresu obowiazkow i odpowiedzialnosci.

    Maxx