PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile moze zarabiac admin IIS 6?

  • 1. Data: 2005-03-13 09:01:44
    Temat: Ile moze zarabiac admin IIS 6?
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

  • 2. Data: 2005-03-13 09:39:15
    Temat: Re: Ile moze zarabiac admin IIS 6?
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Standardowa odpowiedź cisnie się na usta: od pensji minimalnej do... sam
    nie wiem ilu. Administratorzy z którymi pracuję mają zwykle inaczej
    zdefiniowany zakes obowiązków niż administracja IIS-ami. Choć akurat
    tych IIS-ów trochę pod opieką mamy.

  • 3. Data: 2005-03-13 12:54:03
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

> [...]
    > nie wiem ilu. Administratorzy z którymi pracuję mają zwykle inaczej
    > zdefiniowany zakes obowiązków niż administracja IIS-ami. Choć akurat

    Co tam jeszcze pod opieka macie poza IIS ? ( pytam z czytej ciekawosci )

  • 4. Data: 2005-03-13 13:34:39
    Temat: Odp: Ile moze zarabiac admin IIS 6?
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Co tam jeszcze pod opieka macie poza IIS ? ( pytam z czytej ciekawosci )

    Litości .......

    rafal

  • 5. Data: 2005-03-13 15:33:34
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    Wojtek wrote:
    > Ile moze zarabiac admin IIS 6?
    Poczytaj jakas ksiazke, przyjrzyj sie mniej wiecej co admin robi i
    przemysl jeszcze raz pytanie ktore zadales

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl