PracaGrupypl.praca.dyskusje › ING GLIWICE

  • 1. Data: 2004-01-19 17:18:00
    Temat: ING GLIWICE
    Od: "Ania" <a...@a...net.pl>

    Witam,jestem tutaj pierwszy raz .....spowodowane to jest chęcią "dania sobie
    upustu" po rozmowie kwalifikacyjnej.Jestem zniesamczona podejsciem do
    aplikującego w tak renomowanej firmie jak ING.....która to oferuje warunki
    nie do przyjęcia...(1000 przy działalności gospodarczej+szkolenia
    "wypierające mózg" i nieosiągalną prowizje)OSTRZEGAM przed "nabraniem " sie
    na piękny pyszczek lwa.......
    Pozdrawiam Brzoskwinia
    p.s1)moze powymienialibyśmy się takimi doświadczeniami,czasem szkoda tracić
    czasu
    ps2)pozdrowienia dla pana Tomasza Millera:)))))

  • 2. Data: 2004-01-19 17:39:41
    Temat: Re: ING GLIWICE
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ania <a...@a...net.pl> wrote:
> [...]
    > gospodarczej+szkolenia "wypierające mózg" i nieosiągalną
    > prowizje)OSTRZEGAM przed "nabraniem " sie na piękny pyszczek

    a jakie to sa warunki do przyjecia?
    Etat, 3 tysiace na reke + prowizja?

  • 3. Data: 2004-01-19 17:59:33
    Od: "Ania" <a...@a...net.pl>

    napisał w wiadomości news:buh4p3$20t$1@news.onet.pl...

    > a jakie to sa warunki do przyjecia?
    > Etat, 3 tysiace na reke + prowizja?
    z 1000 trzeba sobie jeszcze ZUS zapłacic:)))))))wiec chyba nie wiesz co
    czytasz
    Brzoskwiinia

  • 4. Data: 2004-01-19 19:05:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ania <a...@a...net.pl> wrote:
    > z 1000 trzeba sobie jeszcze ZUS zapłacic:)))))))wiec chyba nie wiesz
    > co czytasz

    No to ci ok 300 zl zostanie "na reke". Reszta zalezy od tego co wypracujesz.
    Bo chyba nie oczekujesz, ze beda ci placic za piekne oczy i bez wynikow?

  • 5. Data: 2004-01-19 19:35:11
    Od: "Ania" <a...@a...net.pl>

    napisał w wiadomości news:buh9rd$5eu$1@news.onet.pl...

    > No to ci ok 300 zl zostanie "na reke". Reszta zalezy od tego co
    wypracujesz.
    > Bo chyba nie oczekujesz, ze beda ci placic za piekne oczy i bez wynikow?

    a Ty pracowałbyś za "taką kase"?:)))

  • 6. Data: 2004-01-19 19:44:18
    Od: "aganser" <o...@b...pl>

    Ania:

    > a Ty pracowałbyś za "taką kase"?:)))

    on dopiero mature zdaje, nie ma pojecia jeszcze o wielu sprawach

    --
    aganser

  • 7. Data: 2004-01-19 20:51:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    aganser <o...@b...pl> wrote:
    > on dopiero mature zdaje, nie ma pojecia jeszcze o wielu sprawach

    Krynico madrosci, wyczysc filtry, bo cos trujesz

  • 8. Data: 2004-01-19 20:54:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ania <a...@a...net.pl> wrote:
    > a Ty pracowałbyś za "taką kase"?:)))

    Za jaka kase?
    Jaka mialabys prowizje i co miala oferowac?
    Czy prowizja.stala czesc pensji bylaby stala - czy zwiekszyliby ja po pewnym
    czasie?
    Duzo ludzi zyje z prowizji (i nawet nie ma zapewnionego ZUSu) i jest ok.
    Dlatego pytam sie jakie warunki bylyby dla Ciebie akceptowalne?

  • 9. Data: 2004-01-19 20:57:34
    Od: "Leszek M." <m...@b...pl>

> [...]
    wypracujesz.
    > Bo chyba nie oczekujesz, ze beda ci placic za piekne oczy i bez wynikow?

    Myślałem, że to była rozmowa o pracę a nie o współpracę.

  • 10. Data: 2004-01-19 21:12:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Leszek M. <m...@b...pl> wrote:
    > Myślałem, że to była rozmowa o pracę a nie o współpracę.

    Czy praca = etat w danej firmie?
    Tutaj pracuje na wlasny rachunek, ale reprezentowalaby ING.
    Wysmiewanie oferty bez napisania jaka oferowali prowizje i za co - wskazuje
    tylko, ze Ania szuka etatu.
    A jak wskazuja przyklady panstw z najnizsza stopa bezrobocia - udalo im sie
    to osiagnac nie poprzez duza ilosc nowych "etatow", a pracy przede wszystkim
    tymczasowej czy wlasnie na zasadzie "wspolpracy".

    Tutaj jej zarobki zalezalyby od wynikow - jesli sie nie czuje w takiej
    sytuacji - pozostaje szukac etatu.