PracaGrupypl.praca.szukana › INFORMATYK | HELPDESK | SERWISANT | WARSZAWA

  • 1. Data: 2005-04-28 10:47:40
    Temat: INFORMATYK | HELPDESK | SERWISANT | WARSZAWA
    Od: Kacper Goc <k...@w...edu.pl>

    Kontakt:
    k...@w...edu.pl

    Wykształcenie:
    -Studiowałem w California State University Dominguez Hills, na kierunku
    Computer Science, gdzie ukończyłem kursy: Introduction to Computer
    Science and Programming I & II, Assembly Language and Introduction to
    Computer Organization, World Wide Web Design and Management.

    -Studiowałem przez dwa lata na Wydziale Inżynierii Produkcji
    Politechniki Warszawskiej, na kierunku automatyka i robotyka.

    -Obecnie jestem studentem Wydziału Informatyki Wyższej Szkoły
    Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami PAN, w trybie zaocznym.

    Umiejętności:
    - praktyczna miejętność składania, diagnozowania oraz serwisowania
    komputerów i sprzętu peryferyjnego,
    - dobra znajomość sprzętu komputerowego,
    - dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows
    (95/98/2000/XP) - instalacja, konfiguracja, administracja, rozwiązywanie
    problemów sprzętowych,
    - znajomość systemów UNIKSOWYCH - SunOS, FreeBSD, Fedora Core Linux,
    Mandrake/Mandriva Linux - instalacja, podstawowa administracja,
    rozwiązywanie problemów sprzętowych,
    - praca z niewielkimi sieciami komputerowymi, obsługa techniczna sieci
    zarządzanie małymi sieciami komputerowymi,
    - praca z programami pakietów Microsoft Office i OpenOffice,
    - znajomość podstaw języków XHTML, CSS, PHP oraz SQL - (współtworzę
    witrynę internetową www.latajacyholender.com),
    - podstawowa znajomość serwera HTTP Apache oraz serwera baz danych MySQL,
    - znajomość języków programowania JAVA i C/C++ na poziomie średnim,
    - obsługa urządzeń biurowych,
    - prawo jazdy kat. B.

    Języki obce:
    -język angielski - bardzo dobry w mowie i piśmie, znajomość doskonalona
    Podczas dwukrotnego pobytu w USA.
    -język niemiecki - podstawowy w mowie i piśmie.

    Zalety:
    Solidny, odpowiedzialny, posiadający zdolność łatwego i szybkiego
    przyswajania wiedzy, szczególnie zagadnień z zakresu nowoczesnej
    Informatyki, umiejętność pracy w zespole, komunikatywny, z dużą
    Motywacją do pracy, o wysokiej kulturze osobistej.

    Zainteresowania:
    Komputery i sieci, programowanie, bieżące wydarzenia gospodarcze i
    polityczne, muzyka, kino, fotografia, żeglarstwo morskie.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o
    ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997 r. Dz. U. Nr.133, poz. 833).