PracaGrupypl.praca.szukana › HANDLOWIEC/SPRZEDAWCA - RÓWNIEŻ SEWRISANT/HELPDESK - TRÓJMIASTO!

  • 1. Data: 2005-04-28 21:47:17
    Temat: HANDLOWIEC/SPRZEDAWCA - RÓWNIEŻ SEWRISANT/HELPDESK - TRÓJMIASTO!
    Od: "MIKE" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Młody, doświadczony z wyższym wykształceniem, poszukuje pracy jako handlowiec,
    sprzedawca, pracownik biurowy, helpdesk, serwisant.
    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży, dobrą znajomość rynku IT
    (hardware, Internet, software, technologie GSM), praktyczną wiedzię z zakresu
    informatyki i sprzedaży, prawo jazdy kat. B + umiejętność prowadzenia
    samochodu (posiadam własny pojazd, moje hobby to również motoryzacja, więc mam
    doświadczenie w tej branży).
    Z chęcią odpowiem na oferty i prześlę niezbęde dokumenty (CV, list motywacyjny).
    Poszukuję pracy w woj. pomorskim (głównie Trójmiasto).

    Z poważaniem,
    Michał