PracaGrupypl.praca.dyskusje › Green Cardowcy?

  • 1. Data: 2002-02-05 11:23:25
    Temat: Green Cardowcy?
    Od: "yo" <c...@i...pl>

    Mam takie pytanko, nie spotkałem się dotychczas z określeniem Green Cardow
    cy, co to oznacza?
    Tzn. cos się domyślam, ale jakby ktośmi to mógł szczegółowo wyjaśnić, czym
    się zajmują, gdzie, itd.

    Łukasz

  • 2. Data: 2002-02-05 12:35:08
    Temat: Re: Green Cardowcy?
    Od: "Kerberos" <k...@p...fm>

> [...]
    > cy, co to oznacza?
    > Tzn. cos się domyślam, ale jakby ktośmi to mógł szczegółowo wyjaśnić, czym

    Hi, Hi, to sa ludzie ktorzy zajmuja sie piciem piwska i innych napojow
    wyskokowych za nasza zachodnia granica.
    W wolnym czasie dlubia takze cos przy komputerach :) i dostaja za to
    fundusze na to piwsko.

  • 3. Data: 2002-02-05 12:52:02
    Od: "yo" <c...@i...pl>

    Użytkownik Kerberos <k...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3oji8$1rs$...@n...tpi.pl...
    > Hi, Hi, to sa ludzie ktorzy zajmuja sie piciem piwska i innych napojow
    > wyskokowych za nasza zachodnia granica.
    > W wolnym czasie dlubia takze cos przy komputerach :) i dostaja za to
    > fundusze na to piwsko.

    No tak, to znam kilku takich, tylko tu słyszę o żonach, itp.
    moi znajomi albo ich nie mają, albo siedzą w polsce
    Chyba, że tym GC tak tam dobrze, że nie zamierzają wracć?

  • 4. Data: 2002-02-05 13:04:39
    Od: "Kerberos" <k...@p...fm>

    > No tak, to znam kilku takich, tylko tu słyszę o żonach, itp.
    > moi znajomi albo ich nie mają, albo siedzą w polsce
    > Chyba, że tym GC tak tam dobrze, że nie zamierzają wracć?

    bo to jest tak ze wraz ze wzrostem poziomu napojow wyskokowych w organizmie
    rosnie takze sentyment i milosc malzenska. Tak wiec, Ci co maja, biora zony
    do siebie. A ze zony przez pewien czas nie moga nic robic oprocz wspierania
    duchowego swoich zataczajacych sie mezow to nudza sie i nawet na liscie
    staraja sie dowiedziec co z tym zrobic (z nuda).

    a z druga kwestia masz racje, jest im tam bezsprzecznie dobrze, mi takze
    bedzie, juz niedlugo, ale wrocic bedzie trzeba (przynajmniej teoretycznie),
    po pieciu latach degustowania trunkow

  • 5. Data: 2002-02-05 20:27:51
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Kerberos" <k...@p...fm> wrote in message

    > a z druga kwestia masz racje, jest im tam bezsprzecznie dobrze, mi takze
    > bedzie, juz niedlugo,

    to gdzie, bo zapomnaiłem?

    pozdrówka, slavo

  • 6. Data: 2002-02-05 22:03:12
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > a z druga kwestia masz racje, jest im tam bezsprzecznie dobrze, mi takze
    > bedzie, juz niedlugo, ale wrocic bedzie trzeba (przynajmniej
    teoretycznie),
    > po pieciu latach degustowania trunkow

    Liczylem to pare razy i nijak mi nie moze wyjsc z tam bedzie mi lepiej niz
    tu :-)

  • 7. Data: 2002-02-05 22:05:35
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > "Kerberos" <k...@p...fm> wrote in message
    > teoretycznie),
    >
    > Liczylem to pare razy i nijak mi nie moze wyjsc z tam bedzie mi lepiej niz
    > tu :-)

    to gratuluje dobrej pracy w pl

    pozdrówka, slavo

    p.s. a ciekawe jak liczyłeś ;-)

  • 8. Data: 2002-02-07 10:53:05
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:a3pkvq$mtq$1@news.onet.pl...
    > p.s. a ciekawe jak liczyłeś ;-)

    Ile mi zostaenie netto po odliczeniu WSZYSTKICH kosztow stalych