PracaGrupypl.praca.dyskusjeGLOBIS wrocław. Na policję czy prokuraturę? › GLOBIS wrocław. Na policję czy prokuraturę?
    From: "Łukasz" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: GLOBIS wrocław. Na policję czy prokuraturę?
    Date: Tue, 3 Feb 2009 19:18:13 +0000 (UTC)

    Moja dziewczyna poszukująca pracy otrzymała maila następującej treści:

    Witam Pani xxxxxx uprzejmie informuje ze pani CV odpowiada naszym kryteriom na
    stanowisko pracownika biura i chcieli bysmy sie umowic na podpisanie z Pania
    umowy o prace. Data spotkania to xx.01.2009 o godzinie 9.00 w budynku Globis
    Wrocław ul. Powstańców Śląskich róg ul. Swobodnej Termin wyznaczamy z dwu
    tygodniowym wyprzedzeniem ze wzgledow organizacyjnych musimy przygotowac pani
    stanowisko pracy i zamowic z zagranicznej centrali potrzebne dokumenty w tym
    karte wstepu do siedziby firmy z Pani danymi osobowymi i unikatowym numerem
    identyfikacyjnym.Za dokumenty i karte wstempu pobierana jest kaucja zwrotna
    zwracana po podpisaniu umowy jest to zabezpieczenie dla firmy na wypadek
    poniesionych kosztow organizacyjnych na rekrutowane stanowisko w przypadku
    rezygnacji rekrutowanego. na spotkanie prosze zabrac wszystkie dokumenty
    potrzebne do podpisania umowy. W recepcji proszę się przedstawic a nasz
    Dyrektor.ds.zasobow ludzkich Tomasz Dunn przyjdzie po pania. Kaucja zwrotna to
    50zł numer konta: 07 1140 2004 0000 3802 4992 2770 na MACIEJ MAJEWSKI z
    dopiskiem KAUCJA ZWROTNA

    Niektóre fragmenty wy-x-owałem.
    Nie wspominając o tym że śmierdzi to na kilometr zwracam uwagę (gdyby ktoś nie
    zauważył) na:
    1) "chcieli byśmy" (ort.)
    2) xx.01.2008. to data z przeszłości
    3) "dwu tygodniowym (ort.)
    4) "karte wstempu" (x2) (ort. - mój niekwestionowany lider)
    nie wspominam o pomniejszych ortach na które żadna firma by sobie nie pozwoliła.

    Pytanie brzmi: gdzie z tym? Policja? Prokuratura? Ja jestem uczciwy a
    jednocześnie mściwy człowiek i nie pozwolę na taki syf.

    Ja obstawiam pismo do prokuratury z "doprowadzenia do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem w celu osiągnięcia korzyści majątkowej". Ale wątpię aby
    ktoś się tym zainteresował skoro jeszcze mnie do tego niekorzystnego
    rozporządzenia nikt nie doprowadził. Co robić? Jak się im dobrać do tyłka
    najlepiej? (jestem zdeterminowany).