PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dwa dni urlopu na urodzenie dziecka

  • 1. Data: 2011-10-02 14:45:40
    Temat: Dwa dni urlopu na urodzenie dziecka
    Od: Maraq <m...@w...net>

    Witam,
    Nie wiem czy mi przysługuje jeśli dzisiaj urodził mi się synek a od
    jutra idę do nowej pracy i od jutra obowiązuje umowa. Przydałoby się
    trochę wolnego na odebranie żony ze szpitala i załatwienie formalności.
    m...@W...widzew.net

  • 2. Data: 2011-10-24 12:32:53
    Temat: Re: Dwa dni urlopu na urodzenie dziecka
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 02 Oct 2011 16:45:40 +0200, Maraq napisał(a):

> [...]
    > jutra idę do nowej pracy i od jutra obowiązuje umowa. Przydałoby się
    > trochę wolnego na odebranie żony ze szpitala i załatwienie formalności.

    Tak, to dwa dni urlopu okolicznościowego.
    Nie daj się zbyć, że "dostaniesz go za miesiąc" - bo wtedy kadry powiedzą
    Ci że "ale urlop z tytułu urodzenia dziecka jest na tę okoliczność" a
    dziecko ma już wszak miesiąc :)))

  • 3. Data: 2011-10-24 12:46:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-24 14:32, Kamil pisze:

> [...]
    > Nie daj się zbyć, że "dostaniesz go za miesiąc" - bo wtedy kadry powiedzą
    > Ci że "ale urlop z tytułu urodzenia dziecka jest na tę okoliczność" a

    To można nabyć prawo do tego urlopu, nawet jeśli było się bezrobotnym w
    dniu urodzenia dziecka?

    --
    Liwiusz