PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do pracodawcow

  • 21. Data: 2004-07-19 12:38:21
    Temat: Re: Do pracodawcow
    Od: "VERTRET" <v...@o...pl>

    Użytkownik "tom" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    news:opsbduz6lz76hsdl@antares...
    > Pracodawcy chcieliby żeby robotą kosztowała 50 zł a efekt był jak za 50
    > 000 zł.

    A ty tak nie chcesz? Płacisz wszędzie więcej niż chcą?

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 22. Data: 2004-07-19 12:51:20
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 19 Jul 2004 12:32:29 GMT, DT <d...@A...pl> napisał:

    > To o czym teraz mówisz jest nielegalne, a to o czym ja ma się mieścić
    > w normach kodeksach i paragrafach. Musisz sobie zdawać sprawę z
    > takiego podziału.

    Piszesz o Biedronce ? ;)

    pzdr
    Krzysztof

  • 23. Data: 2004-07-19 13:48:09
    Od: tom <t...@h...com>

    Dnia Mon, 19 Jul 2004 14:38:21 +0200, VERTRET <v...@o...pl>
    napisał:

    > Użytkownik "tom" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    >
    > A ty tak nie chcesz? Płacisz wszędzie więcej niż chcą?

    Tu nie chodzi o to czy ktoś zrobi porządną robote za 10 zł czy odwali coś
    za 10 000 zł. Trzeba to odpowiednio wywarzyć a pracodawcy w Polsce
    niestety mają weże w kieszeniach, skrobinią jak tylko się da, owszem są
    neliczne wyjątki ale to raczej margines. I nie chodzi tutaj o to co ja
    wole, tylko trzeba żadać od pracownika tyle ile za to mu się płaci a nie
    oczekiwac wielkich efektów za marne wynagrodzenie

    Tom

  • 24. Data: 2004-07-19 15:08:52
    Od: "VERTRET" <v...@o...pl>

    >tylko trzeba żadać od pracownika tyle ile za to mu się płaci a nie
    > oczekiwac wielkich efektów za marne wynagrodzenie

    A dlaczego ma nie oczekiwać więcej jak stoi kolejka ludzi, którzy chcą
    coraz więcej dać.

  • 25. Data: 2004-07-19 15:26:31
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Najgłupsze są ogłoszenia np. Gazecie Wyborczej, gdzie są ogłoszenia 1-3
    > słowa + nr tel, taki pracodawca nie zasługuje aby wykręcić jego numer
    > telefonu, od razu widać że skąpi na ogłoszenie, czyli jest sknerą i nie
    > warto nawet podejmować próby zatrudnienia się u takiego.

    Publikator może określić kryteria, których spełnienie jest niezbędne, aby
    anons się w nim ukazał. Przykładem jest choćby Autogiełda Dolnośląska, gdzie
    nie są zamieszczane ogłoszenia o sprzedaży czegokolwiek bez podania
    istotnych danych, w tym ceny. Takie działanie nie jest prawnie obowiązujące,
    ale prosta uczciwość nakazuje jego przestrzeganie.
    Podobna zasada dotycząca oferowania pracy (i jej ceny/zapłaty) powinna być
    zastrzeżona prawnie, a wówczas każde medium (również pospolita bulwarówka,
    jaką jest przecież GW) będzie musiała jej przestrzegać.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 26. Data: 2004-07-19 16:34:49
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

    Użytkownik "jwpl" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zanizaj lotu!
    > I tak praca w naszym kraju kupowana jest na lichwiarskich zasadach.
    Podobno
    > psujemy rynek pracy rowniez za granica przez niska samoocene.

    W PL jest inny poziom życia, w każdym kraju inaczej jest wszystko
    poukładane, gdyby było wszędzie tak samo... to byłoby nudno, dlatego dla
    Niemca - Polak jest tańszy, a Ukrainiec jeszcze tańszy, a Etiopczyk jeszcze
    tańszy.
    Zalezy do czego się chce pracownika, najlepszym rozwiązaniem jest Etiopczyk
    wykształcony w Polsce, ale jesli takiego nie ma to szuka się na rynku
    odpowiedniej opcji.
    Pracodawcy są okrutni i jesli na ogłoszenie zgłosi się emigrant z Afryki z
    obywatelstwem polskim i rdzenny Polak z dziada pradziada, to pracodawca
    zdecydowanie zaproponuje Murzynowi mniej niż Polakowi mimo iż ów Murzyn ma
    dyplom Uniwersytetu Jagiellońskiego.

    Pozdr
    kw1618

  • 27. Data: 2004-07-19 16:54:44
    Od: złoty <m...@o...wytnij_to.pl>

    Użytkownik jwpl napisał:

    > Ale wydawanie pieniedzy to nie to samo co uczciwe placenie za uczciwa prace.
    > Dziwne, ze w oferach np. angielskich wszystko jest wiadome i nikt nie ukrywa
    > ile dana praca jest warta.

    ..bo niestety wiekszosc polskich pracodawcow jeszcze nie dorosla do
    europejskich standartow. Wielu wydaje sie, ze "podlapalo" troche kasy i
    to czyni ich "Panami swiata" hehe... Latwo ich poznac - najnowsze fury
    (pierwszy, *najwaznieszy* zakup swiadczacy o ich "sukcesie" zyciowym
    hehe...), styl zycia, podejscie do kontrahentow i pracownikow. Musi
    jeszcze wiele wody uplynac, by nauczyli sie pokory. ..moze nalezaloby
    zafundowac im szkolenia za granica (powiedzmy w Niemczech)?? ..wiele
    mogliby sie nauczyc od tamtejszych pracodawcow :)

    pzdr
    A.

  • 28. Data: 2004-07-19 16:58:06
    Od: złoty <m...@o...wytnij_to.pl>

    Użytkownik VERTRET napisał:

    > To przecież każdy rozumie i nie trzeba tego chyba wyjaśniać.
    > Chyba, że liczysz na to, że wszyscy inni poza toba lubią płacić więcej niż
    > muszą.

    tjaaa! ..a potem czlowiek sie dziwi, czemu nie ma zbytu...
    hmm..a moze to dlatego, ze potencjalni klienci detaliczni zarabiaja
    coraz mniej???
    eeeee! to chyba niemozliwe :)

    pzdr
    A.

  • 29. Data: 2004-07-19 17:14:47
    Od: "VERTRET" <v...@o...pl>

    Użytkownik "złoty" <m...@o...wytnij_to.pl> napisał w wiadomości
    >a moze to dlatego, ze potencjalni klienci detaliczni zarabiaja
    > coraz mniej???
    > eeeee! to chyba niemozliwe :)

    Co więc proponujesz?

  • 30. Data: 2004-07-19 17:19:54
    Od: "VERTRET" <v...@o...pl>

    >..moze nalezaloby zafundowac im szkolenia za granica (powiedzmy w
    Niemczech)?? ..wiele
    > mogliby sie nauczyc od tamtejszych pracodawcow :)

    Wymień proszę jakie cechy konkretnie cenisz sobie u niemieckich
    pracodawców.