PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy istnieje szkola, uczelnia ksztalcaca w e-marketingu?

  • 1. Data: 2006-04-30 19:15:58
    Temat: Czy istnieje szkola, uczelnia ksztalcaca w e-marketingu?
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Pytanie takie samo jak w temacie.Od jakiegos czasu szukam takiej
    szkoly, bo ta tematyka bardzo mnie zainteresowala. Jestem absolwentka
    technikum ekonomicznego i wybieram sie do Glownej Szkoly Handlowej w
    Warszawie na marketing i zarzadzanie, ale chcialabym znalezc cos
    bezposrednio zwiazanego z e-marketingiem- slyszeliscie cos? Bede bardzo
    wdzieczna za rady, dla uscislenia szukam szkoly w Warszawie.

    Monika