PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sadzicie o sposobie zarabiania MLM??

  • 1. Data: 2005-03-04 22:54:44
    Temat: Co sadzicie o sposobie zarabiania MLM??
    Od: "Arian" <a...@p...onet.pl>

    Tak jak w tytule. Co sadzicie o tym sposobie zarabiania. Czy naprawde mozna cos
    zyskac czy to tylko kolejni naciagacze...

    Pozdrawiam

    Arian

  • 2. Data: 2005-03-05 08:57:00
    Temat: Re: Co sadzicie o sposobie zarabiania MLM??
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > Tak jak w tytule. Co sadzicie o tym sposobie zarabiania. Czy
    > naprawde mozna cos zyskac czy to tylko kolejni naciagacze...
    To jeszcze zależy od firmy. Należy wiedzieć co sprzedaje i za ile. Są
    takie, co mają dobre produkty, stosowane na codzień i w dobrych
    cenach, a są takie, co realiami raczej nie przystają do naszych
    warunków, albo wręcz jedynym ich celem jest utworzenie piramidki.
    Ale generalnie - jak masz talent, czas i zacięcie, możesz zarobic.
    Czasem nawet bardzo dobrze - znam osoby osiągające kilkanaście i
    więcej tys. miesięcznie. Praca bardzo przyjemna na etapie budowania
    sieci i potem, bo tylko podróże na spotkania z ludźmi. A jeżeli
    produkty są dobre i nie boisz się nawiązywania znajomości handlowych,
    to jakaś tam chociaż niewielka sprzedaż nie jest wielkim problemem. Są
    sieci, co bazują głównie na tym, że sami jej członkowie kupują dla
    siebie. Coś jak sprzedaż wysyłkowa + prowizja od poleconych klientów.
    Tylko należy wyjaśnić: większość ludzi nie nadaje się do sprzedawania
    czegokolwiek lub tworzenia sieci, stąd rozczarowania. Przykładem
    kompletnie negatywnym tworzącym opinie całemu MLM mogą być spamerzy,
    trafiający też na tą grupę, obiecujący łatwy i wielki zarobek.

  • 3. Data: 2005-03-05 10:09:11
    Od: "Arian" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > kompletnie negatywnym tworzącym opinie całemu MLM mogą być spamerzy,
    > trafiający też na tą grupę, obiecujący łatwy i wielki zarobek.

    Firma na ktora ja sie natknalem rozprowadza informacyjne raporty na temat pracy
    w internecie. Najpierw Ty kupujesz od nich przykladowy raport a pozniej sam go
    sprzedajesz przenoszac sie w hierarchi coraz dalej...Mam niby nie duzo do
    stracenia-20 zl. Co Ty o tym sadzisz??

    Pozdrawiam

    Arian

  • 4. Data: 2005-03-05 10:23:33
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 5 Mar 2005 11:09:11 +0100, Arian <a...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > sam go
    > sprzedajesz przenoszac sie w hierarchi coraz dalej...Mam niby nie duzo do

    TO CO WSZYSCY, rozwścieczeni spamem ludzie na tej i wielu wielu wielu
    innych grupach dyskusyjnych i nie tylko, od paru tygodni :) Mam nadzieję,
    że nie wydałeś jeszcze tych 20PLN?

    Zobacz KONIECZNIE http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 5. Data: 2005-03-05 10:34:04
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Arian [5 Mar 2005 11:09:11 +0100]:

    > Firma na ktora ja sie natknalem rozprowadza informacyjne
    > raporty na temat pracy w internecie. Najpierw Ty kupujesz
    > od nich przykladowy raport a pozniej sam go sprzedajesz

    Po pierwsze nie firma, tylko poprzedni naciagniety ktory teraz
    naciaga Ciebie.

    Po drugie nie zaden raport, tylko najprawdopodobniej zerzniety
    z Netu dowolny tekst w ktorym wystepuja slowa "zarobisz" "DUZO"
    i "Internet".

    Po trzecie, kolega juz linka podal wiec sobie poczytaj...

    Kira

    --
    /O)\ Przygarnij 2-letnia sunke z Warszawy...!
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net (PopUp)

  • 6. Data: 2005-03-05 12:02:00
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

> [...]
    > raport a pozniej sam go sprzedajesz przenoszac sie w hierarchi coraz
    > dalej...Mam niby nie duzo do stracenia-20 zl. Co Ty o tym sadzisz??

    Ponieważ pytanie jest do mnie - odpowiem: ordynarny kant - piramidka
    finansowa bezprawna lub na granicy prawa. Ale nawet, gdyby to był
    konkretny produkt do rozprowadzania, to żadna szanująca się firma MLM
    nie będzie zmuszać do inwestowania przez przymusowy zakup celem
    odsprzedaży do niższych poziomów. Kupujący lub bezpośrednio
    rozprowadzający sam powinien kupować od firmy, a nie od kolejnego
    pośrednika w piramidce. Wymuszanie przechodzenia towaru (i zapłaty)
    przez struktury sieciowe stanowi nieczystą grę już z założenia.

  • 7. Data: 2005-03-05 12:10:35
    Od: "Arian" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > pośrednika w piramidce. Wymuszanie przechodzenia towaru (i zapłaty)
    > przez struktury sieciowe stanowi nieczystą grę już z założenia.

    To o czm ja mowie znajduje sie na tej stronie:
    http://www.zarobek-mlm-pieniadze.gsi.pl/

    Jeszcze sie w to nie wciagnelem i chyba dam sobie spokoj..jak to wszystko
    przekonujaco wyglada...;)

    Dzieki za rady

    Pozdrawiam, Arian

  • 8. Data: 2005-03-05 12:19:44
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > To o czm ja mowie znajduje sie na tej stronie:

    Danie linka przez ciebie sugeruje, że okrężną drogą chciałeś coś
    zareklamować...

  • 9. Data: 2005-03-05 13:07:32
    Od: "KD" <p...@M...pl>

    http://www.zarobek-mlm-pieniadze.gsi.pl/kasa.htm#suk
    ces

    Tu macie dokładne personalia frajerów....

    A ich maile to:
    m...@o...pl
    m...@w...pl
    m...@s...pl
    p...@o...pl

    Mam nadzieję, że zaleje ich lawina spamu....

  • 10. Data: 2005-03-06 01:06:51
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-05, T.Omasz <t...@f...pl> wrote:
    > Zobacz KONIECZNIE http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Bardzo dobry tekst :)

    A przy okazji pytanie do Kiry: na jakich warunkach im to udostępniłaś? Rzecz
    w tym, że po pewnym czasie wszystkie artykuły z DI trafiają do płatnego
    archiwum. A dobrze byłoby aby taki tekst był dostępny i zawsze można było
    podać ludziom linka do niego.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --