PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co myslicie o mojej ofercie??(LAYOUT NA SPRZEDAZ)

  • 1. Data: 2003-10-14 10:14:05
    Temat: Co myslicie o mojej ofercie??(LAYOUT NA SPRZEDAZ)
    Od: "Fei_wong" <e...@p...onet.pl>

    DO UZGODNIENIA:

    -Kolorystyka
    -Nazwa w TOPie(Nazwa strony)
    -Lekkie poprawki
    -Nazwy w menu
    -Ilosc menusow
    -Forma newsow

    Gratis:

    -Button
    -Banner

    INFO:

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-10-14 10:44:07
    Temat: Re: Co myslicie o mojej ofercie??(LAYOUT NA SPRZEDAZ)
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Myślę, że poinformuję Allegro o Twoim postępowaniu.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 3. Data: 2003-10-14 10:47:05
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 14 Oct 2003 12:14:05 +0200
    "Fei_wong" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > www.allegro.pl/show_item.php?item=16838492

    mysle, ze do tego, zeby zobaczyc twoj layout za 80 zl nie bede wypelniac
    jakiegos glupiego formularza, gdzie wymagaja ode mnie danych osobowych w
    postaci imienia, nazwiska, nazwy firmy, telefonu i emaila.

    poza tym, to Ty nie sprzedajesz layoutu, ale SZABLON.
    Layout to sie robi na zamowienie konkretnego klienta, na podstawie jego
    wymagan, i dostosowuje sie to do jego firmy.

    a szablony rozne to moze sobie osoba sredniointeligentna skopiowac z
    roznych programow-kombajnow do robienia www tudziez znalezc w sieci.

    szukasz naiwnego.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 4. Data: 2003-10-14 11:12:33
    Od: "Fei_wong" <e...@p...onet.pl>

    >Myślę, że poinformuję Allegro o Twoim postępowaniu.

    Czemu? Zrobiłęm cos zlego? jesli tak to co?
    Nie orientuje sie zbytnio w Allegro(konto zalorzyłem niedawno).

    >szukasz naiwnego.

    Nie szukam naiwniaka, za duzo razy zostalem oszukany na bannery i buttony.
    i mniej wiecej wiem jak czuje sie osoba oszukana.
    Poza tym nie wiedziałem ze Layout to cos zrobionego na zamuwienie a Szablon
    cos co sie wystawia na sprzedaz.

  • 5. Data: 2003-10-14 11:38:28
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Fei_wong napisał, Dnia 03-10-14 13:12:

    > Czemu? Zrobiłęm cos zlego? jesli tak to co?

    Spamujesz, śmiecisz i nie korzystasz z opcji "sprawdź pisownię przed
    wysłaniem". Nie ściemniaj, że chciałeś podyskutować o stronie, bo od
    tego są inne gd - o czym pewnie wiesz, a przynajmniej powinieneś
    wiedzieć skoro bawisz w usenecie co najmniej od 15 czerwca 2002 r.

    > Nie orientuje sie zbytnio w Allegro(konto zalorzyłem niedawno).

    To już sam zauważyłem.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 6. Data: 2003-10-14 11:49:34
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 14 Oct 2003 13:12:33 +0200
    "Fei_wong" <e...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Poza tym nie wiedzia?em ze Layout to cos zrobionego na zamuwienie a
    > Szablon cos co sie wystawia na sprzedaz.

    no to juz wiesz.

    sens robienia "ogolnego" layoutu dla wszystkich na sprzedarz jest
    podobny, jak robienia "ogolnych" protez zebowych.
    no niby mozna je wystawic na aukcji na sprzedarz, MOZE komus akurat do
    szczeki przypasuja.... ale szanse raczej nikle.

  • 7. Data: 2003-10-14 13:23:30
    Od: Toshi <"bonza[spam]"@wp.pl>

    W artykule <0...@p...pl> Fei_wong napisal(a):

    > DO UZGODNIENIA:
    Dorzuce do innych wypowiedzi jeszcze tylko jedno drobne
    pytanko...
    Rozumiem, ze sprzedajac strony we flashu, mozesz sie wylegitymowac
    legalna aplikacja do ich tworzenia?

    Toshi

  • 8. Data: 2003-10-15 08:22:43
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Fei_wong" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czemu? Zrobiłęm cos zlego? jesli tak to co?
    > Nie orientuje sie zbytnio w Allegro(konto zalorzyłem niedawno).
    ^^^^^^^^^
    > Poza tym nie wiedziałem ze Layout to cos zrobionego na zamuwienie

    Z taka ortografia chcesz oferowac innym uslugi jezykowe (Bo czymze innym
    jest tworzenie www)? Podziwiam zdolnosci krytycznej samooceny...

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Najlepsze kredyty w banku Milerrium - na ziobro procent