PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciąża a zmiana warunków umowy o pracę

  • 1. Data: 2009-04-26 11:26:37
    Temat: Ciąża a zmiana warunków umowy o pracę
    Od: l...@g...com

    Witam,
    Mam do Was pytanie, czy pracodawca ma prawo w trakcie ciąży zmienić
    warunki umowy (zmiana stawki wynagrodzenia na niższą)? Praca na czas
    nieokreślony.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-04-26 13:05:45
    Temat: Re: Ciąża a zmiana warunków umowy o pracę
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik l...@g...com napisał:
> [...]
    > Mam do Was pytanie, czy pracodawca ma prawo w trakcie ciąży zmienić
    > warunki umowy (zmiana stawki wynagrodzenia na niższą)? Praca na czas

    zmiana stawki na nizsza moze byc tylko poprzez wypowiedzenie
    zmieniajace. a wypowiedzenie, o ile sie nie myle, nie moze byc złożone
    kobiecie w ciazy.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-26 14:13:40
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Sun, 26 Apr 2009 04:26:37 -0700 (PDT),
    l...@g...com zakodowal:

    >Witam,
    >Mam do Was pytanie, czy pracodawca ma prawo w trakcie ciąży zmienić
    >warunki umowy (zmiana stawki wynagrodzenia na niższą)?

    Poprzez wypowiedzenie warunków - nie.
    Poprzez porozumienie stron/aneks - tak.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded