PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - co sadzicie o moim CV?

  • 11. Data: 2003-10-09 12:01:26
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DecatonE" <n...@s...mesa.eu.org> napisał w wiadomości
    news:Xns940F8D3EA6D09dupajasio@127.0.0.1...
    > A doc nie jest zależny od kompa? :)
    no i tu sa rozne szkoly ;-) - spojrz prosze na statystyki STAT4U na mojej
    stronie - 90% uzywa XP, a co za tym idzie pewnei takze conajmniej Office
    2000 w ktorym przygotowalem swoje CV, a reszta pewnie i tak bardzo dobrze
    jest przygotowana do czytania tego formatu (w koncu sa to rozumni
    uzytkownicy innych systemow).

    > To już lepiej LaTeX -> PDF jak chcesz mieć pewność :)
    probowalem wysylac w PDF, ale ostatnio PDF robi mi niespodzianki i tworzy
    pliki o 100kB wieksze od worda.

    dziekuje za komentarz :-)
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-10-09 12:02:26
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    generalnie osiągnięcia i poziom wiedzy robią wrażenie
    ale ciężko się czyta na początek, można coś przeoczyć, mała czcionka

    z mojego punktu widzenia - wyczerpujące informacyjnie, można wstępnie ocenić
    jaki jesteś

    można się obawiać że chcesz zarobić więcej niż średnia krajowa :-D a to
    może być barierą dla HR

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2003-10-09 12:05:08
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Nino wybacz jednak nie pomogo Ci w skonfigurowaniu Twojego komputera tak jak
    wczesniej napisalem - niestety nie znam Linuxa, ktorego ty uzywasz :-(
    pozdrawiam
    mariusz

  • 14. Data: 2003-10-09 12:05:18
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bm3ho3$hvh$1@atlantis.news.tpi.pl>, Marsiuu wrote:
    > Dziekuje za komentarz :-) - na poczatku zezloscil mnie i chcialem agresywnie
    > odpowiedziec, ale pozniej stwierdzilem, ze to bardzo cenna uwaga mowiaca o
    > tym jacy ludzie moga otrzymywac moje CV.
    >
    > Bardzo chetnie pomoge Ci w skonfigurowaniu Twojego komputera, tak zebys nie
    > musiala zgrywac pliku na dysk i meczyc sie z tym ze jest on spakowany :-)

    Wiesz, ja doskonale potrafię skonfigurować mój komputer (Nina zresztą też), ale
    też mi się odechciało otwierać tego zipa...

    > Gdy wysylam CV do pracodawcy to nie pakuje pliku - leci sobie nagusie 200kB
    > wprost do pracodawcy w formacie cv.doc - nie w html poniewaz nie chce, zeby
    > wyglad mojego CV byl zalezny od przegladarki.

    Za dużo, od razu wywalą, max. 50 KB.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 15. Data: 2003-10-09 12:13:18
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zorro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > generalnie osiągnięcia i poziom wiedzy robią wrażenie
    nie przesadzaj - jak sobie pomysle jaka jeszcze przede mna droga do
    stanowiska Kierownik Projektu, to mi rece opadaja ;(

    > ale ciężko się czyta na początek, można coś przeoczyć, mała czcionka
    z tym wlasnie mam problem - chcialbym zwiekszyc czcionke, ale nie wiem co
    usunac z tego cv.

    > z mojego punktu widzenia - wyczerpujące informacyjnie, można wstępnie
    ocenić
    > jaki jesteś
    ale czy nie za duzo jest tam tych informacji? - nie wiem na przyklad czy
    jest sens pisac o konferencjach (wymieniac kazda z nich).

    > można się obawiać że chcesz zarobić więcej niż średnia krajowa :-D a to
    > może być barierą dla HR
    tak wlasnie chce zarabiac ;-) - ogolnie staram sie o prace w duzych firmach
    pokroju IBM itd ;-), ktore mysle, ze nie beda mialy problemu ze spelnieniem
    moich oczekiwan.

    bardzo dziekuje za cenne uwagi :-)
    pozdrawiam
    mariusz

  • 16. Data: 2003-10-09 12:21:28
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > musiala zgrywac pliku na dysk i meczyc sie z tym ze jest on spakowany :-)

    naprawde, znasz sie na linuxie na tyle, zeby napisac krotki skrypcik,
    co bedzie uruchamial gzipa z manu mozilli, ktore pojawia sie w
    momencie gdy klika sie na format nierozpoznawany dla przegladarki?

    a moze masz lepsza metode? z checia poslucham.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 17. Data: 2003-10-09 12:23:30
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > na przyklad?
    . "Lubię poznawać ludzi i doświadczać inne kultury"

    no i to, że myślisz o studiach MBA, chyba lepiej byłoby napisać, że
    planujesz - taka sugestia

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2003-10-09 12:25:07
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Nino wybacz jednak nie pomogo Ci w skonfigurowaniu Twojego komputera tak jak
    > wczesniej napisalem - niestety nie znam Linuxa, ktorego ty uzywasz :-(

    a jednak nie przeszkodzilo ci to A PRIORI z gory uznac, ze uzywam
    windowsow i nie wiem jak je sobie skonfigurowac, w zwiazku z czym
    napewno jestem mlotkiem - co z kolei pociagnelo za soba drwiaca
    wypowiedz.

    no miszczostwo w dedukcji drogi Watsonie.

    no, ale przynajmniej zorientowales sie w tym w koncu, lepiej pozno niz
    wcale ;)

  • 19. Data: 2003-10-09 12:29:51
    Temat: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:m2k77esin0.fsf@pierdol.ninka.net...

> [...]
    > windowsow i nie wiem jak je sobie skonfigurowac, w zwiazku z czym
    > napewno jestem mlotkiem - co z kolei pociagnelo za soba drwiaca

    Nino jestem gotowy dalej podtrzymywac drwiacy styl wypowiedzi, bo ja na
    przyklad nie uzywam narzedzi z ktorymi mam problem w obsludze, a jesli
    uzywam bo chce je poznac, badz ktos mi je narzucil, to nie marudze piszac,
    ze mi sie nie chce.

    pozdrawiam cieplo >;->

  • 20. Data: 2003-10-09 12:33:47
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaPITole" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jelżeli kilka osób zwaca uwage na to że nie chce im się sciagac twego CV
    > cos w tym chyba jest nieprawdaż?
    jak najbardziej - bardzo cenie sobie te uwagi. choc moze nie wyglada (bo
    zaczalem przekomarzac sie) to bardzo dziekuje Ninie za jej uwage :-) - w
    odpowiedzi na nia szybko na stronie zamiescilem plik nie spokowany ZIpem ;-)

    pozdrawiam
    mariusz