PracaGrupypl.praca.dyskusje › CCNA I CCNP czy warto?

  • 1. Data: 2004-01-17 17:37:08
    Temat: CCNA I CCNP czy warto?
    Od: "rob177pl" <r...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów.

    Mam do Was takie pytanko?
    Ile Waszym zdaniem warte są te certyfikaty? (jak w temacie)
    Czy coś zmieniło się w Waszym życiu zawodowym po przedstawieniu szefowi
    takiego certyfikatu? (jeśli ktoś ma szefa 'na poziomie')
    A może to tylko zdzieranie pieniędzy...

    Co sądzicie?

    pozdrawiam
    robert

  • 2. Data: 2004-01-17 18:37:31
    Temat: Re: CCNA I CCNP czy warto?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rob177pl" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy coś zmieniło się w Waszym życiu zawodowym po przedstawieniu szefowi
    > takiego certyfikatu? (jeśli ktoś ma szefa 'na poziomie')

    No to chyba kwestia szefa, nie? Jak ja zrobilem certy (akurat nie z Cisco
    tylko MS), to szef sam zaproponowal mi zwrot kaski, a jakos pozniej dostalem
    najwieksza podwyzke w zespole (oczywiscie w danych widelkach) - ale akurat
    moj dyrektor ma taka przypadlosc, ze ceni ludzi ktorzy sami w siebie
    inwestuja, i wtedy tez w nich chetnie inwestuje, czego wszystkim zycze:)
    Generalnie warto robic - nawet jak w twojej firmie tego nie docenia, to jest
    szansa,ze dzieki takim papierom znajdziesz lepsza prace.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2004-01-17 19:16:58
    Od: "rob177pl" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jest
    > szansa,ze dzieki takim papierom znajdziesz lepsza prace.

    zazdroszcze szefa...
    inteligentny szef to jak... dziewice (gatunek na wymarciu)!;-)

  • 4. Data: 2004-01-17 19:58:59
    Od: "chirs" <h...@w...pl>

    CUT

    > zazdroszcze szefa...
    > inteligentny szef to jak... dziewice (gatunek na wymarciu)!;-)

    Tak o ile ten gosc co napisal posta wyzej sam nie jest szefem i nie sieje
    propagandy , albo jakims H...em ktory zarabia na tych egzaminach.

  • 5. Data: 2004-01-17 20:26:23
    Od: "Wacław" <...@...com>

    Użytkownik "chirs" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak o ile ten gosc co napisal posta wyzej sam nie jest szefem i nie sieje
    > propagandy , albo jakims H...em ktory zarabia na tych egzaminach.

    True. Taka sytuacja moze i mogla miec miejsce, ale z 5 lat temu, kiedy to
    specjalistow bylo jak na lekarstwo. Teraz akademie Cisco z CNNA robia na co
    drugim wydziale informatycznym, a nawet w technikach. Wiec CNNA przewagi nad
    innymi raczej nie daje.

  • 6. Data: 2004-01-18 14:26:42
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Tak o ile ten gosc co napisal posta wyzej sam nie jest szefem i nie sieje
    > propagandy , albo jakims H...em ktory zarabia na tych egzaminach.

    Przede wszytkim ch...em, przez 'ch'. Po drugie wierzyc mi nie musisz,
    zastanawia mnie takie podejscie, nikomu nic nie moze sie fajnego trafic,
    trzeba zjebac, to taka zawisc, nie? Zenada.
    Jestem adminem baz danych w banku, nie zarabiam na szkoleniach, i nie sieje
    propagandy. Wyobrazcie sobie, ze sa ludzie na stanowiskach ktorzy jeszcze
    dbaja o zespoly sobie podlegle. Boli cie to? Bo mnie cieszy.
    /p

  • 7. Data: 2004-01-18 19:05:42
    Od: "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Wacław" <...@...com> napisał w wiadomości

> [...]
    co
    > drugim wydziale informatycznym, a nawet w technikach. Wiec CNNA przewagi

    Tak wogole co CCNA, a ze przewagi nie daje to fakt. W tej chwili w Polsce
    problem ze znalezieniem pracy moga miec nawet CCIE.

    eprom.ccna,bsci

  • 8. Data: 2004-01-18 19:08:56
    Od: "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm>

> [...]
    co
    > drugim wydziale informatycznym, a nawet w technikach.

    co z tego ze robia, na kurs to moze nawet krowa chodzic, liczy sie zdany
    egzamin a nie kurs. Sam znam przypadek jednego osobnika ktory przez rok
    czasu oglaszal sie na
    pl.praca.szukana ze wlasnie robi kurs i za 3 mies bedzie mial certyfikat,
    tylko ze ten termin mu sie co miesiac
    zmienial

    eprom.ccna.bsci

  • 9. Data: 2004-01-19 09:03:01
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

> [...]
    > czasu oglaszal sie na
    > pl.praca.szukana ze wlasnie robi kurs i za 3 mies bedzie mial certyfikat,

    hehe pamietam tego goscia ;)

    M.

  • 10. Data: 2004-01-19 09:22:26
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    rob177pl <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy coś zmieniło się w Waszym życiu zawodowym po przedstawieniu szefowi
    > takiego certyfikatu? (jeśli ktoś ma szefa 'na poziomie')

    Mam sens, jeśli ma to związek z pracą którą wykonujes. Jeśli zrobisz jakieś
    cisco, a nic wspólnego z cisco nie masz, to bez sensu. To ma wartośc jak
    jest wykorzystywane, ale nie ma sensu, gdy jest w szufladzie albo na ścianie.