PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Bytom => C#/.Net Developer z SQL <=

  • 1. Data: 2022-06-28 17:45:06
    Temat: Bytom => C#/.Net Developer z SQL <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to jeden z liderów na rynku automatyzacji i optymalizacji
    procesów biznesowych (procesy logistyczne, automatyzacja
    produkcji, systemy sieciowe) dla największych polskich i
    globalnych marek produkcyjnych, logistycznych czy finansowych.

    *****
    ***** C#/.Net Developer z SQL
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Rozwijanie backendu aplikacji
    * Tworzenie bardzo nowoczesnego rozwiązania dla branży logistycznej
    * Praca z bazach danych MSSQL (tworzenie procedur składowanych,
    funkcji, widoków, triggerów, jobów oraz za optymalizację i
    strojenie bazy danych)
    * Praca przy wielkoskalowych projektach
    * Praca w świeżych technologiach (SQL 2016/2019, .NET Core 5.x)

    ***** Wymagania:

    * Minimum 1,5-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    * Znajomości dobrych praktyk tworzenia kodu
    * Dobra znajomość:
    ** C#/,Net Core
    ** MSSQL (głównie TSQL)
    ** GIT
    * Otwartość na pracę w zespole i wspólne wypracowywanie
    najlepszych rozwiązań
    * Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne czytanie
    dokumentacji

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Strojenie baz danych MSSQL
    * Doświadczenie w utrzymaniu/administracji bazami danych
    * Znajomość SQL Reporting Services
    * Znajomość PowerDesigner

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie i dowolną formę zatrudnienia
    * Praca w pełni zdalna lub w biurze w Krakowie (do wyboru)
    * Szkolenia wewnętrzne - czas na wymianę wiedzy w zespole
    * Indywidualnie dopasowany plan rozwoju oraz rozwój kompetencji
    specjalistycznych i biznesowych
    * Pracę w SCRUM
    * Elastyczne godziny pracy
    * Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, multikafeterię
    MyBenefit
    * Dofinansowanie do lekcji angielskiego w biurze
    * Integracje, wydarzenia sportowe

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2206