PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobotna a wygrana

  • 11. Data: 2008-06-03 09:30:16
    Temat: Re: Bezrobotna a wygrana
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ola napisał(a):

    > Sory ale nigdzie tego nie znalazłam czy mógłby Pan podac jaka to ustawa nr
    > itd.

    Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach
    rynku pracy (Dz.U. 1995 nr 1 poz. 1). A konkretnie to Art. 2.

    j.

  • 12. Data: 2008-06-03 11:17:36
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>

    > Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach
    > rynku pracy (Dz.U. 1995 nr 1 poz. 1). A konkretnie to Art. 2.
    >
    > j.

    Oczywiście, ale każdy bezrobotny dostaje ulotkę na dzień dobry w
    urzędzie pracy, gdzie są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    (takie FAQ).
    Tam jest napisane, że dochody pochodzące z gier losowych nie wpływają na
    utratę statusu bezrobotnego.

    Ale nie interesują informacje na temat gier losowych !? Czy o tym też jest
    jakaś ustawa?

  • 13. Data: 2008-06-03 11:59:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ola napisał(a):

> [...]
    > (takie FAQ).

    > Tam jest napisane, że dochody pochodzące z gier losowych nie wpływają na

    Hmm... To Sąd Najwyższy potem będzie mieć niezły ubaw jak będzie musiał
    rozpatrzyć zgodność Ustawy z ulotką ;PPP

    j.

  • 14. Data: 2008-06-03 12:17:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    januszek pisze:

    > Hmm... To Sąd Najwyższy potem będzie mieć niezły ubaw jak będzie musiał
    > rozpatrzyć zgodność Ustawy z ulotką ;PPP

    A co tu rozpatrywać? Wygrana nie jest przychodem, jej wysokość zatem
    nie ma wpływu na ewentualny zasiłek.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 15. Data: 2008-06-03 12:25:16
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>

    > Hmm... To Sąd Najwyższy potem będzie mieć niezły ubaw jak będzie musiał
    > rozpatrzyć zgodność Ustawy z ulotką ;PPP
    >
    > j.

    Cóż nie o taką odpowiedź mi chodziło !!
    O prawach jako bezrobotna wiem chodziło mi j.w.

  • 16. Data: 2008-06-03 12:27:31
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "IżI" <dzolero@g[kurka_lej_spam_w_morde]mail.com> napisał w
    wiadomości news:g1pj36$je5$1@ns.master.pl...
    januszek pisze:

> [...]

    (takie FAQ).
    Tam jest napisane, że dochody pochodzące z gier losowych nie wpływają na

    Prosze podac mi numer ustawy itp. a także może tą ulotkę .

  • 17. Data: 2008-06-03 12:28:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ola napisał(a):

    [...]

    > Cóż nie o taką odpowiedź mi chodziło !!
    > O prawach jako bezrobotna wiem chodziło mi j.w.

    j.w.? może j-23? ;PPP

    j.

  • 18. Data: 2008-06-03 23:49:07
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-03 09:51 ola pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Sory ale nigdzie tego nie znalazłam czy mógłby Pan podac jaka to ustawa nr
    > itd.

    Podpisałaś druczek w Urzędzie Zatrudnienia, to trzeba było go najpierw
    przeczytać.

    --
    animka