PracaGrupypl.praca.dyskusje › BPH PBK - HELP!

  • 1. Data: 2002-05-08 10:34:29
    Temat: BPH PBK - HELP!
    Od: "Bubu" <b...@i...pl>

    Dostałam praktykę na lipiec i sierpień w BPH PBK.
    Szkopuł w tym że praktyka jest bezpłatna a ja szukam stałej, normalnej pracy
    (od lipca).
    Z drugiej strony dostanę osobistego opiekuna, więc brzmi to obiecująco -
    nauka zamiast tzw. "parzenia kawy".
    Co powinnam zrobić?
    ktoś ma podobne doświadczenia?

    CZY KTOŚ MOŻE MI COŚ MĄDREGO POWIEDZIEĆ?????????????????????
    please! muszę szybko dać odpowiedź

    dzieki z góry za pomoc

  • 2. Data: 2002-05-08 11:05:02
    Temat: Re: BPH PBK - HELP!
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bubu" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co powinnam zrobić?
    > ktoś ma podobne doświadczenia?
    >

    > CZY KTOŚ MOŻE MI COŚ MĄDREGO POWIEDZIEĆ?????????????????????

    Witam,
    2 miesiące to nie dużo ( myslę, że przeżyjesz bez kasy), a praktyka w banku
    to już coś .Przyda się na przyszłość.
    Powodzenia

  • 3. Data: 2002-05-08 14:23:38
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > Witam,
    > 2 miesiące to nie dużo ( myslę, że przeżyjesz bez kasy), a praktyka w
    banku
    > to już coś .Przyda się na przyszłość.
    > Powodzenia

    rowniez tak uwazam, nawet jesli mialabys sie zapozyczyc
    powodzenia
    svobo

  • 4. Data: 2002-05-08 14:31:41
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > 2 miesiące to nie dużo ( myslę, że przeżyjesz bez kasy), a praktyka w banku
    > to już coś .Przyda się na przyszłość.

    nie da sie tez wykluczyc, ze jak przez te dwa miesiace wykarzesz sie,
    to po nich zaproponuja Ci etacik. :-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2002-05-08 19:38:39
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

> [...]
    pracy
    > (od lipca).
    > Z drugiej strony dostanę osobistego opiekuna, więc brzmi to obiecująco -

    taka praktyka lepsze niz nic. Zawsze jest nadzieja ze cie przyjma potem i
    sie wtedy na pewno oplaci. Lecz nie wspominaj nigdy ze pracowalas za darmo
    innym pracodawcom bo to bynajmniej nie podnosi wartosci twojej - szczegolnie
    przy przyszlej rozmowie o podwyzce. Osobiscie jestem b. negatywnie
    nastawiony do pracy za darmo a firmy stosujace te sztuczki po prostu
    wykorzystuja sytuacje na rynku pracy. BTW: zawsze ciekawilo mnie jaki
    procent (promil?) takich 'wolontariuszy' dostalo oferte pracy.

    --
    l...@s...pl
    "Każda kobieta zrobi z ciebie milionera - pod warunkiem ze jestes

  • 6. Data: 2002-05-08 19:46:56
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On 8 May 2002 14:31:41 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    >nie da sie tez wykluczyc, ze jak przez te dwa miesiace wykarzesz sie,
    >to po nich zaproponuja Ci etacik. :-)
    EE raczej bym na to nie liczyl juz sama nazwa BPH-PBK (sam PBK ma
    kilka podbankow) smierdzi redukcja etatow, sama praca w banku tez nie
    jest az taka nobilitujaca.

    No ale jeszcze czasami epizod pracy w banku dziala na pracodawce
    (chodzi o opinie kogos komu mozna zaufac - solidnego).

    Pzdr
    Limfo

  • 7. Data: 2002-05-09 05:18:18
    Od: "Bubu" <b...@i...pl>

    > Lecz nie wspominaj nigdy ze pracowalas za darmo
    a co z wpajanym studentom hasłem, że powinniśmy mieć jak najwięcej odbytych
    praktyk bo to zwiększa nasze szanse na rynku?
    przeciez praktyka z założenia jest bezpłatna

  • 8. Data: 2002-05-09 19:08:27
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    > a co z wpajanym studentom hasłem, że powinniśmy mieć jak najwięcej
    odbytych
    > praktyk bo to zwiększa nasze szanse na rynku?

    zgadzam sie z toba - tu czynie zarzut raczej pracodawcom.

    > przeciez praktyka z założenia jest bezpłatna

    to nie tak do konca. Inna zasada mowi - "za prace sie placi tyle ile jest
    warta". Tak wiec kompromis jest - praktyka jest bezplatna jesli to co na
    niej robisz jest bezwartosciowe dla pracodawcy. W innym przypadku pracodawca
    po prostu wykorzystuje sytuacje.

  • 9. Data: 2002-05-10 13:43:40
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Chcesz dać się wykorzystać za friko? Jeżeli po dwóch miesiącach ktoś
    zaproponuje pracę to najpierw na czas określony, póżniej znowu... i oczywiście
    za parę groszy, bo... tu padnie masa argumentów. Nie daj się zwodzić-każda
    praca powinna być wynagradzana. Nie zapomnij o ubezpieczeniu w okresie pracy.
    Życzę trafnego wyboru!