-
1. Data: 2009-12-09 09:59:13
Temat: ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY
Od: okay <a...@o...pl>
OKAY POLSKA-sieć sklepów RTV AGD poszukuje dynamicznych osób chętnych
do objęcia stanowiska ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY
Zakres zadań:
- koordynowanie komunikacji w relacji centrala firmy - sklep,
- koordynowanie obiegu dokumentów w relacji centrala firmy - sklep,
- przygotowywanie raportów i analiz z zakresu działu sprzedaży na
polecenie pracodawcy,
- obsługa infolinii dla klientów firmy, nadzorowanie korespondencji
otrzymywanej na adres i...@o...eu
Wymagania:
- lekki lub umiarkowany stopień niepełnosprawności
- znajomość pakietu Ms Office
- wykształcenie średnie
- rozwinięte zdolności interpersonalne
- pracowitość, sumienność, dyspozycyjność
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- bardzo dobrą atmosferę pracy
- elastyczne godziny pracy
Cv ze zdjęciem prosimy nadsyłać na e-mail: j...@o...eu
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla
realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o
Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Najnowsze w dziale Praca
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż
-
Wypalenie zawodowe a urlop - czy wakacje są bodźcem do zmian?