-
1. Data: 2009-12-09 09:59:13
Temat: ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY
Od: okay <a...@o...pl>
OKAY POLSKA-sieć sklepów RTV AGD poszukuje dynamicznych osób chętnych
do objęcia stanowiska ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY
Zakres zadań:
- koordynowanie komunikacji w relacji centrala firmy - sklep,
- koordynowanie obiegu dokumentów w relacji centrala firmy - sklep,
- przygotowywanie raportów i analiz z zakresu działu sprzedaży na
polecenie pracodawcy,
- obsługa infolinii dla klientów firmy, nadzorowanie korespondencji
otrzymywanej na adres i...@o...eu
Wymagania:
- lekki lub umiarkowany stopień niepełnosprawności
- znajomość pakietu Ms Office
- wykształcenie średnie
- rozwinięte zdolności interpersonalne
- pracowitość, sumienność, dyspozycyjność
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- bardzo dobrą atmosferę pracy
- elastyczne godziny pracy
Cv ze zdjęciem prosimy nadsyłać na e-mail: j...@o...eu
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla
realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o
Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Najnowsze w dziale Praca
-
Długotrwała choroba - kto może ubiegać się o świadczenie rehabilitacyjne i jak złożyć wniosek?
-
Wypalenie zawodowe - sygnały, których nie można lekceważyć
-
Umowa B2B zamiast etatu - jak uniknąć błędów i zabezpieczyć swoje interesy
-
Zmiany w stażu pracy - wnioski o zaświadczenia z ZUS dopiero od stycznia 2026 r.


do góry
Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei