PracaGrupypl.praca.dyskusje › A co powiecie o pracy dla Cetelem Bank SA ?

  • 1. Data: 2006-02-22 20:06:20
    Temat: A co powiecie o pracy dla Cetelem Bank SA ?
    Od: "thomas" <g...@n...pl>

    Zadzwonili do mnie, żebym się szykował na kilkugodzinną rozmowę
    kwalifikacyjną połaczoną z ćwiczeniami w grupach...Nie wiem , czy mi się
    chce bawić kolejny raz w takie rzeczy... Ktoś może wie czy dają finansowo
    ciekawe propozycje dla opiekunów klienta i asystentów sprzedaży ? Może ktoś
    już pracuje w tym banku i się coś więcej na temat samej pracy wypowie ?