-
Marketing Manager, kierownik ds. marketingu
... nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu. Celem jego pracy jest planowanie i realizacja, w tym wdrażanie, opracowywanie, koordynowanie, kontrolowanie i nadzorowanie działań marketingowych ... marketingowych współpraca z równoległymi stanowiskami w dziale marketingu i sprzedaży Wymagania Kierownik ds. marketingu powinien posiadać wykształcenie ...
-
Specjalista ds. marketingu
... jej produktów poprzez opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych oraz planowanie i realizację założeń komunikacyjnych z klientami. Opracowuje materiały reklamowe ... jest doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Specjalista ds. marketingu cechuje się kreatywnością, analitycznym myśleniem, wysoką ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
Planowanie reklamowej kampanii internetowej jest co najmniej tak samo trudne jak w mediach ... mierzalnym medium, ale wbrew pozorom dość trudnym do zaplanowania – uważa Rafał Szychowski, account manager w domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska sp. z o.o. – Powiedzmy, że mamy zdefiniowaną grupę celową (potencjalnego konsumenta). W trakcie planowania ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... we wszystkich stadiach powstawania produktów lub usług – od badań właściwych, przez planowanie, rozwój i wdrożenie, do kontroli finalnej. Jest odpowiedzialna za opracowywanie i wprowadzanie ... Director (Dyrektor ds. Sprzedaży) – osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za organizowanie pracy zespołów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... Sklepu, Regionalny Kierownik Sprzedaży) oraz bardzo dobrą znajomością języka angielskiego. Rozwijającą się specjalizacją w strukturach firm odzieżowych są również stanowiska dedykowane zarządzaniu asortymentem (Merchandising, Planowanie i Alokacja). Firmy poszukują doświadczonych specjalistów, odpowiedzialnych za planowanie popytu, budżetów ...
-
Product Manager, menedżer produktu
... trendów rynkowych monitowanie preferencji klienta, oferty konkurentów, dostawców planowanie i opracowywanie strategii produktu wprowadzanie i utrzymywanie produktu na ... , którym się zajmuje, mieć wszechstronną wiedzę z obszaru ryzyka, marketingu, sprzedaży czy nawet IT. Istotną kompetencją oczekiwaną od managera produktu jest zarówno umiejętność ...
Tematy: Product Manager, menedżer produktu -
Prokrastynacja – jak nie odkładać na później?
... i zagrażać nie tylko naszemu dobremu samopoczuciu, ale czasami i karierze zawodowej? Planowanie to dobry początek Gdy w wyniku prokrastynacji musimy się zmierzyć z dużą ... którego skrupulatnie będziemy się wywiązywać. - podpowiada Angelika Badzińska, Specjalista ds. Sprzedaży w firmie Smart MBC. Mając do zrealizowania wiele zadań należy przede ...
-
Analityk biznesowy
... przez firmę przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych definiowanie i analiza procesów biznesowych ocena kosztów sprzedaży, kosztów działowych oraz kosztów finansowych udział w procesie budżetowania analiza oraz planowanie przepływów pieniężnych tworzenie dokumentacji analityczno-projektowej Wymagania Niezbędnym warunkiem, aby ubiegać się ...
Tematy: analityk biznesowy -
Własny biznes: 5 rzeczy o których musisz pomyśleć
... unijnych), zewnętrzny inwestor (indywidualny lub fundusz inwestycyjny typu venture capital). Planowanie budżetu firmy należy rozpocząć od oszacowania kosztów. W przypadku małej ... skorzystać ze zwolnienia podmiotowego z obowiązku odprowadzania VAT-u (do czasu gdy wartość sprzedaży przekroczy 150 tys. zł). Trzeba jednak pamiętać o tym, że niektóre ...
-
Gdzie wysokie zarobki? Czy tylko w IT?
... netto znalazły się także stanowiska związane z obszarami media/sztuka/rozrywka (specjalizacja planowanie i zakup mediów), bankowość (specjalizacja bankowość inwestycyjna), finanse/ekonomia ... 13 000 zł netto może liczyć dyrektor ds. IT oraz dyrektor ds. sprzedaży. Jak widać z powyższych danych, w niektórych ze specjalizacji wraz z rozwojem kariery ...