Wynagrodzenia w działach marketingu w roku 2007
2008-09-29 14:23
Przeczytaj także: Zarobki w PR i marketingu 2012
Wynagrodzenia w zależności od poziomu wykształcenia
fot. mat. prasowe
Tabela 4. Wynagrodzenia w zależności od poziomu wykształcenia
fot. mat. prasowe
Wykres 3. Wykształcenie w zależności od ukończenia studiów podyplomowych i MBA
Wynagrodzenie w zależności od znajomości języków obcych
Na wysokość wynagrodzenia pracowników wszystkich szczebli działu marketingu ma wpływ znajomość języków obcych. Zauważalny jest znaczny wzrost zarobków zarówno w zależności od stopnia znajomości języka angielskiego, jak i od ilości znanych języków obcych.
fot. mat. prasowe
Wykres 4. Wynagrodzenia w zależności od ilości znanych języków obcych; Tabela 5. Wynagrodzenia w zal
Jak pokazuje tabela 5 wysokość wynagrodzenia zależy także od poziomu znajomości języka angielskiego. Mediana zarobków osób znających angielski w stopniu bardzo dobrym wynosiła 5 000 PLN i była o 41% wyższa od mediany zarobków osób nie znających tego języka. Pracownicy działu marketingu posługujący się językiem angielskim w stopniu średnim natomiast otrzymywali zarobki o 15,7% wyższe od pensji pracowników, którzy tego języka nie znali.
oprac. : Sabina Kulpińska / wynagrodzenia.pl
Przeczytaj także
-
Wynagrodzenia w Ministerstwach I-VI 2008
-
Wynagrodzenia w przemyśle ciężkim w 2007 r.
-
Wynagrodzenia w działach księgowości w 2007 r.
-
Wynagrodzenia w działach badań, rozwoju i planowania 2007 r.
-
Wynagrodzenia w różnych regionach Polski w 2007 r.
-
Wynagrodzenia w zależności od płci w 2007 roku
-
Jakie zarobki w KRUS i innych agencjach rolniczych?
-
Małe miasta a jakie wynagrodzenia?
-
Zarobki kierowników w 2013 roku