eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › specjalista ds. obsługi klienta - strona 2 | 1

Znajdź oferty pracy

10 091 ofert w bazie

Znaleziono 27 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

    Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

    Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć w 2024 roku specjaliści z branży HR & legal? Jak wynika z "Raportu Trendów & Wynagrodzeń 2024", przygotowanego przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl, na największe podwyżki w ...

  • Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Od dawna mamy świadomość, że w świecie globalizacji i rosnącej konkurencji międzynarodowej, zdolność posługiwania się językami obcymi odgrywa bardzo ważną rolę. Wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego w 2022 roku ...

  • Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...