eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Specjalista ds. obsługi Klienta z j. włoskim (branża poligraficzna)

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. włoskim (branża poligraficzna)


wygasło z dniem 2024-05-06


Ta propozycja była złożona przez Gi Group Poland S.A.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • propozycja złożona przez pracodawcę została usunięta z naszej bazy
  • zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
  • firma zmodyfikowała treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • nieprawidłowy adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Obsługa klienta / Call center, zajrzyj tutaj: Praca Obsługa klienta / Call center
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi Klienta z j. włoskim (branża poligraficzna), zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. obsługi Klienta z j. włoskim (branża poligraficzna)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Pracownik hali w markecie budowlanym
  • Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
  • Bulgarian Customer Support - no experience needed
  • Praca dla absolwentów z językiem holenderskim - start maj/czerwiec 2024 (remote job)
  • Młodszy/Specjalista ds. weryfikowania treści, dział Social Media - język niemiecki
  • Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim
  • Specjalista ds. Sprzedaży – branża stalowa
  • Kasjer/merchandiser w sklepie kosmetycznym/drogerii Kraków
  • Ambasador/ka marki - praca podczas Juwenaliów w Krakowie
  • Pomocnik lakiernika (Przygotowywanie aut przed malowaniem) HOLANDIA

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

    Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

    Pracodawcy coraz większą uwagę skupiają na tym, aby kandydat na stanowisko pracy był osobą wykwalifikowaną. Na pierwszym etapie rekrutacji możesz to udowodnić tylko poprzez swoje dokumenty aplikacyjne. Profesjonalne Curriculum Vitae i list ...

  • Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie

    Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie

    Powrót do pracy po wakacjach bywa dla wielu pracowników dość traumatycznym przeżyciem, szczególnie w przypadku, gdy już od pierwszych chwil w biurze muszą mierzyć się z długą listą ASAP-ów i wypełnioną po brzegi skrzynką pocztową ...

  • Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Jak wynika z danych GUS, w pierwszej połowie bieżącego roku w wypadkach przy pracy poszkodowanych zostało więcej osób niż w roku minionym, ale jednocześnie mniej było zdarzeń, które miały skutek śmiertelny lub zakończyły się ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...