eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Kierownik Działu Audytu Medycznego

Kto szuka:

Medicover sp. z o.o.

Stanowisko:

Kierownik Działu Audytu Medycznego

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Współtworzenie strategii zarządzania jakością w organizacji w celu zapewnienia najwyższych standardów zarzadzania.
  • Zarządzanie podległym zespołem, w tym prowadzenie procesów rekrutacyjnych i zatrudnieniowych, wyznaczanie zadań oraz bieżącą ocenę ich realizacji (KPI), wsparcie merytoryczne podległego zespołu.
  • Wspieranie projektów biznesowych w zakresie projektowania procesów i zarządzania jakością.
  • Odpowiedzialność za utrzymanie systemu zarządzania jakością oraz certyfikatu ISO 9001:2015
  • Przygotowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych.
  • Nadzór nad realizacją harmonogramu audytów wewnętrznych i realizację działań poaudytwych.
  • Współpraca z jednostką certyfikującą w zakresie koordynacji i przeprowadzenia audytów zewnętrznych.
  • Odpowiedzialność za tworzenie i wdrażanie metod optymalizacji procesów w celu podnoszenia efektywności organizacji.
  • Koordynację procesów akceptacyjnych wszelkich procedur i regulacji w organizacji w celu zapewnienia ciągłości działania. systemu zarządzania jakością poprzez:
  • Zgłaszanie do właścicieli procesów i procedur konieczności aktualizacji wraz z monitorowaniem terminowości ich wykonania.
  • Nadzorowanie wpływu wprowadzanych zmian na inne procesy oraz ich uspójnianie.
  • Reprezentowanie Medicover w kwestiach związanych z systemem zarządzania jakością wobec podmiotów zewnętrznych.
  • Współpracę z innymi pionami operacyjnymi oraz pionem IT.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Oczekiwania względem kandydatów:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki medyczne, opieka zdrowotna, farmacja
  • Doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem zespołem
  • Doświadczenie w pracy w placówce medycznej (mile widziane)
  • 3-5 letnie doświadczenie w prowadzeniu audytów wewnętrznych (w branży medycznej będzie dodatkowym atutem)
  • Posiadanie certyfikatu audytora wewnętrznego oraz praktyczna znajomość wymagań normy ISO 9001:2015
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Nastawienie na jakość, dokładność i rzetelność w swojej pracy
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz łatwość w nawiązywaniu relacji
  • Dobra znajomość pakietu MS Office

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • System pracy hybrydowy
  • Narzędzia do pracy: laptop i telefon
  • Pracę w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia ludzi
  • Przyjazną atmosferę i dobrą organizację pracy
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpłatny dostęp do ponad 5000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport
  • Dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
  • Angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”
  • Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-08

do końca oferty: 2 dni

pracodawca: Medicover sp. z o.o.

branże: Zarządzanie

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady