Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
referent
2 oferty, 1 region ▼2024-06-09 BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Szczecin , Świdwin
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kutnie Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw administracyjnych Zespół ds. administracyjnych 99-300 Kutno UL. H. SIENKIEWICZA 25 Zakres zadań wyko...
-
REFERENT DO. KADR I PŁAC
2024-05-30 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Będzino
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/1061 Obowiązki: Zakres czynności związany z płacami : 1. sporządzanie list płac dla pracowników 2. prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków c...
-
Referent
2024-06-07 Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdwinie
obserwuj ofertę miejsce pracy: Świdwin
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, archiwum, czynności z zakresu ochrony danych osobowych, obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, kserokopiarka, skaner, fax, praca siedząca w siedzibie urzędu - prz...
-
Referent
2024-06-07 Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
obserwuj ofertę miejsce pracy: Szczecin
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Warunki pracy Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Kontakt z klientem. Stanowisko pracy zlokalizo...
-
REFERENT/SPECJALISTA DS.ADMINISTRACJI
2024-06-10 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Świnoujście
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/0306 Obowiązki: Przyjmowanie zleceń i awarii dla grupy technicznej, nadzór nad prowadzonymi pracami i remontami w zasobach Spółdzielni, nadzór nad firmą sprzątającą tereny Spółdzielni,dokonywanie bieżących oględzin zasobów...
-
starszy referent
2024-06-05 BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Szczecin
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy referent do spraw płac i spraw kadrowych w Referacie Kadr i Szkolenia 70-414 Szczecin pl. Lotników 4/5 Zakres zadań wykonywanych na stanowi...
-
STARSZY REFERENT
2024-06-05 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Szczecin
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Numer oferty: StPr/24/1101 Obowiązki: - USTALANIE PRAWA DO ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA EMERYTALNO-RENTOWEGO, OBLICZANIE ICH WYSOKOŚCI ORAZ KIEROWANIE AKT SPRAWY DO POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO, - OPRACOWYWANIE DECYZJI W ZAKRESIE ŚWIADCZEŃ EMERYTALN...
-
Starszy referent
2024-06-05 Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie
obserwuj ofertę miejsce pracy: Szczecin
oferta w kategorii: Księgowość / Audyt
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca o charakterze biurowym, wymagająca koncentracji i samodzielności. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy, czas pracy przy monito...
-
STARSZY REFERENT SEKCJA PERSONALNA (S-1) - 12 DYWIZJON TRAŁOWCÓW.
2024-06-09 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Świnoujście
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/0324 Obowiązki: Praca na stanowisku starszy referent w Sekcji Personalnej (S-1) - Dowództwo 12 dywizjonu trałowców. Prowadzenie i aktualizacja księgi pojazdów kadry, wypłat gratyfikacji urlopowej i żołnierzy zawodowych kor...
-
SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA PERSONALNA S-1
2024-06-09 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Świnoujście
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/0308 Obowiązki: Praca na stanowisku samodzielny referent w Sekcji Personalnej S-1 Komendy Portu Wojennego Świnoujście. Wykonywanie zadań związanych z zatrudnieniem pracowników wojska oraz prowadzeniem ich akt osobowych. A...