eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Świnoujście › inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Świnoujście

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw elektroniki w Zespole Elektroniki w Wydziale Elektroniki i Łączności w Świnoujściu

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Instaluje i serwisuje technicznie urządzenia elektroniczne oznakowania nawigacyjnego na Torze wodnym Szczecin-Świnoujście;
  • Naprawia i konserwuje urządzenia elektroniczne w systemach nawigacyjnych, hydrograficznych i automatyki;
  • Odbiera technicznie sprzęt elektroniczny;
  • Przegląda aparaturę elektroniczną zainstalowaną w obiektach i na jednostkach pływających UMS.


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

  • Praca w terenie (w miejscach trudno dostępnych oraz w zmiennych warunkach atmosferycznych) oraz na jednostkach pływających UMS.

  • Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (praca na znakach nawigacyjnych ruchomych na wodzie – wymiana i montaż sprzętu elektronicznego na pławach).

  • Praca na wysokości (praca na drabinie, praca na galeryjkach na wysokość do 20 m, praca na  dachu wspinanie się na maszty kratowe do 20 m).

  • Narażenie na promieniowanie elektromagnetyczne (praca w otoczeniu radarów oraz przy  użyciu radiotelefonów nadawczo-odbiorczych).

  • Brak podjazdu.

  • Brak wind, wejście schodami.

  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.

  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE WYNOSI 5800,00 zł. BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne o kierunku elektroniki

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
praktyka warsztatowa w zakresie elektroniki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność naprawy urządzeń elektronicznych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • uprawnienia SEP


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania uprawnień SEP

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Stefana Batorego 4,
    70-207 Szczecin

    lub osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-25

    do końca oferty: 51 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady