eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyPiłaObsługa klienta / Call center › ełk i olsztyn

Znajdź oferty pracy

10 401 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Piła
gdzie: ełk i olsztyn

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

  • Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...

  • Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Jak wynika z danych GUS, w pierwszej połowie bieżącego roku w wypadkach przy pracy poszkodowanych zostało więcej osób niż w roku minionym, ale jednocześnie mniej było zdarzeń, które miały skutek śmiertelny lub zakończyły się ...

  • Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

    Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

    Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje ...

  • GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 7379,88 zł brutto. Względem sierpnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...