Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
wygasło z dniem 2019-03-10
Ta propozycja była złożona przez Capgemini Polska Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta złożona przez pracodawcę została wycofana z naszej bazy
- rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
- rekruter zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego, zajrzyj tutaj: Praca Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Lublin, zajrzyj tutaj: Praca Lublin
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Inżynier Metrolog
- Referent ds. windykacji telefonicznej
- Architekt Rozwiązań
- Operator suwnicy - prefabrykacja
- Specjalista / Specjalistka ds. zakupów
- R&D Senior Engineer in Automation
- Operator-Programista frezarki CNC - okolice Düsseldorfu (Niemcy)
- Inspektor jakości
- Kurier/doręczyciel ( kat.B )
- Linguistic Video Game Tester – French or Italian speaker